• Annika Süss

Decemberbebis 2010

Är det någon som har plussat nyligen och då har BF i december?
    Jag är i v.5 (4+3). Skulle vara kul om några fler vill hänga på denna tråden som oxå ska ha bebis i december.

Själv är det min andra graviditet, (3:e igentligen...hade missfall i v.16 dec -09) Håller alla tummar och tår för denna gång.

• Svar på tråden Decemberbebis 2010
  • LyckligaGatan

Ska rota fram en bild eller länk till den klänningen som är grunden, sen har jag beställt lite ändringar.

Nu ska den iaf komma senast 5 juni så det borde väl bli bra...

• Ett två tre
    Minifer skrev 2010-05-24 19:31:06 följande:
    här är inläget om det: www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b111499p116576... Jag tror att vi hade reagerat väldigt annorlunda ifall inte BM som gjorde ultraljudet hade vilt uppspärrade ögon och sade att det var bråttom ifall socialstyrelsen skulle hinna godkänna abort i v 19. Vi trodde det var så gott som kört. Men allting slutade jättebra, men vill inte uppleva samma sak igen!
    Men fy vilken jobbig situation! Tur allt slutade bra sen då
    ☆.¸.?♫☆´¯`♪ ♥ ♪´¯`☆♫?.¸.☆
  • Mrs TH
    Ginge skrev 2010-05-24 23:11:33 följande:
    Var inte du från eskilstuna? då skulle jag rekomendera Mäster Skoog som liger precis bredvid HM. du kan hitta fin klänning för 2000kr där med :) Men annars hoppas jag att det löser sig. MIn kläning verkar inte bli något problem alls. däremot skorna är mycket svårt att hitta. Finns ju inte så mycket brudskor i vanliga skobutiker....
    Jag köpte jättesöta vita platta pumps på skopunkten för 99kr och ett par högre vita pumps med gullig rosett på, på röda korset för 15kr. Jag använder aldrig vita skor annars så det fanns inte på kartan att jag skulle lägga ner nå stora pengar på just skorna.
  • Ett två tre

Jag köpte skor på Wedins när jag gifte mig. Var "bröllopsskor" i samma tyg och färg som dom flesta brudklänningar är (minns inte vad färgen heter längre). Tror jag betalade 400 kr men jag sålde dom vidare för 200 kr till en kompis som gifte sig förra året

• Ett två tre

Ett tips, såna typiska brudskor med tyg kan man färga efteråt om man inte använder den färgen på skor igen. Då blir dom ju bara vanliga finskor

• SaraTheres

Hej allihopa, var hos läkaren på MVC idag för att diskutera migränmedicin då BM inte kunde råda mig i förra veckan. Jag fick svar på alla prover oxå och blev jätteglad. Allt var kanon! Till och med mitt blodsocker som legat lite högt innan graviditet. Inte ens järnvärdet var dåligt, jag hade tom en bra järnreserv. Det känns så bra just nu, jag går omkring i ett lyckorus och mår inte ens illa längre....

• Sandragumman
    SaraTheres skrev 2010-05-25 14:02:01 följande:
    Hej allihopa, var hos läkaren på MVC idag för att diskutera migränmedicin då BM inte kunde råda mig i förra veckan. Jag fick svar på alla prover oxå och blev jätteglad. Allt var kanon! Till och med mitt blodsocker som legat lite högt innan graviditet. Inte ens järnvärdet var dåligt, jag hade tom en bra järnreserv. Det känns så bra just nu, jag går omkring i ett lyckorus och mår inte ens illa längre....
    kanon... jag blir glad för dig! {#lang_emotions_smile}
  • Nanna84

Nån mer än jg som har problem med familjeliv-sidan. jag använder internet explorer, vet itne om det beror på det, men det blev konstigt för några dagar sen och det verkar inte fixa sig... har försökt hitta nån man kan maila till, men ingan lycka. Nån annan som vet vart man kan vända sig? Har jätteproblem med att kunna läsa i forumen m.m.

• Sandragumman

jag har oxå explorer men inga problem.... vet ej tyvärr

• Nanna84

nu, en halvtimma efter att jag skrev inlägget, är allt tillbaka som vanligt.. mysko...

Svar på tråden Decemberbebis 2010