Plus igen efter mf/ma
sugarrush skrev 2010-08-19 17:00:48 följande:
Ja haha Happiness, du var den första som trodde att jag var gravid - förstapriset går til dig! Det var så sjukt. Första dagen kom det svaga strecket efter en timme. Andra dagen efter en halvtimme. Tredje dagen efter en kvart. Då gav jag upp och tänkte att vafaaaan, det blir aldrig ngt plus inom utgångstiden. )Förra månaden fick jag ett svagt streck efter utgångstiden men var inte gravid)
Och så idag, vad hände liksom??? Strecket kom efter 5 minuter! Jag blev så himla paff, jag trodde aldrig att det skule bli plus!
Nu kommer snart mannen hem från jobbet och jag har skrivit BAMBINO på magen med tusch. Tänkte säga att jag har ngt konstigt utslag på magen, kanske kan hankolla på det....!
(Orkade inte köpa ngn bulle att lägga i ugnen, jag är hemma och är så himla förkyld.)
Sen att jag också har vunnit ett finr pris....detta blir ju bara bättre och bättre. Jag önskar mig....hmmm en hel och frisk bebis och jätte bra siffror på KUBen.
Alltså dom där billighetspinnarna är lömska...det kan ta en evig tid innan strecket kommer sen måste man ju ha tonvis med hCG innan det visar något överhuvudtaget. Men imorgon kommer du se direkt hur strecket kommer så fort du kissat klart.
LYCKA TILL NU MED ÖVERRASKNINGEN OCH GLÖM INTE SKRIV
.....Visst är det underbart....till slut går det liksom. Fast man så många gånger nästan trott att allt hopp är ute.