-
-
Telgebo: Jag ser fram emot ditt VUL... =)
-
Det är inte svårt att se att du är rädd. Jag vet inte varför men det känns som att det ska gå bra för dig på ditt VUL.
EGO: Här är det nog kört, det känns ingenting alls. Så på ett vis ser jag fram emot mitt VUL, för då får jag det svart på vitt. Självklart hoppas jag att det som såg konstigt ut har fixat sig. Mensen är slut, kommer bara lite rosa på pappret så nu är det slut på att använda binda.... så skönt. Inga klumpar har synts till heller.
Jag kommer inte att bli förvånad om det är borta men jag kommer att hoppa av glädje om där är något... så i vilket fall som helst så kommer jag inte att bli förtvivlad (ledsen är ju en annan femma).
Äh... nu är det bara att vänta 4 dagar... jag har ju redan väntat 6 dagar sen förra VUL. -
Vi får hålla varann i hand och stötta varann genom detta.... och hoppas på det bästa. Mer kan vi inte göra.
-
Telgebo: Gud va härligt att höra!!! Va glad jag blir.
Färnevik: Jag är en sån mes att jag inte tagit på mig något sånt... härligt att alla inte är mesar som mig =) -
Det låter så mysigt med bebisarna som ska komma och allt ni fixar.
Telgebo: Hur dags är det imorgon?
Ego: Jag är arbetslös för att min gamla chef hällde pengarna i strupen så företaget gick i konkurs.... jag älskade jobbet. Idag ringde min gamla arbetskamrat och sa att den nya ägaren inte klarar av jobbet och att han gärna vill ha tillbaka personalen som jobbade där innan... så han ska ringa om mindre än en timme och så får vi se om jag ska börja jobba på samma ställe igen.... hoppas! Jag verkligen älskar det jobbet!!! -
Färnevik: Dottern har ju talang... hur gammal är hon?
-
Telgebo: Jag kommer att tänka på dig på väg till jobbet!!!! Jag ska jobba idag och du ska på VUL....

Så fort jag kommer hem kommer jag att titta in här för att se hur det gått för dig.
Tiden fram till fredag kommer inte att kännas så jobbig eftersom jag ska jobba idag och förhoppningsvis imorgon också.
Saknar verkligen dom på jobbet, dom kommer att bli såååå förvånade och förhoppningsvis glada att se mig igen =) Längtar! -
Färnevik: Tack för den underbara förklaringen

-
Telgebo: Det va ju det vi sa! Grattis så otroligt mycket!!!!

Ego: De nya ägarna var så nöjda med mig att jag fick jobbet!!! Alla jag träffade blev sååå glada av att se mig igen, det trodde dom ju aldrig. Även om det inte är heltid så är jobb 2-3 dagar i veckan bättre än inget... då ska vi bara hoppas på att det går bra på fredag också.