Plus igen efter mf/ma
Malin´s vinnarlåtar:
Swingfly - Me and my drum
The Moniker - Oh my god (absoluta favoriten)
The Playtones - The king
Danny - In the club
Malin´s vinnarlåtar:
Swingfly - Me and my drum
The Moniker - Oh my god (absoluta favoriten)
The Playtones - The king
Danny - In the club
Haylee gillar ostbågar och mackor... varför inte kombinera dessa två då?

Jag tycker ju om mackor och ostbågar... men inte kombinerat.
Jag älskar minen hon har.
Det måste ju vara helt underbart!
Idag är det exakt 2 år sen jag fick missfall.... idag har det inte blivit något mf....
På tal om vikt... ni pratar om era 52 kilo. Jag är 174 och väger 99kg. För 2 år sen vägde jag 118 kg, inte kul.
När jag blev gravid med Haylee vägde jag samma som nu. Vill så gärna väga 65kg, men tydligen inte tillräckligt. Jag va iaf duktig igår, jag va sugen på något gott när jag skulle gå och lägga mig, men lät bli. Jag äter kvällsmat och nästan aldrig något annat.... kaffe åker där ju ner.
Jag lider ju enligt BMI av fetma, men enligt alla jag känner så är jag inte tjock utan mina kilo sitter på "rätt ställe".
Min syster är liten och smal och kan knappt gå upp i vikt medan jag (enligt mig själv) ser ut som en blob, hon är självklart söt och jag ser ut som... hmm...
Bara nyfiken på vad ni tycker:
Om jag får en pojke så ska han heta: Jaxon
Om jag får en flicka ska hon (nog) heta: Danni
Vad tycker ni om dessa namn?
Jaxon bestämde vi oss för när Haylee låg i magen.
Telgebo: Jag fick missfall för 2 år sen igår.... jag överlevde det. Jag ser framåt och hoppas på något bra på fredag trots att jag inte haft några symptom och oddsen är emot mig. Händer det så händer det. Jag tycker också att du ska försöka prata med någon, vi kan tyvärr inte hjälpa dig mer än vi gjort.

Magen krumbuktade hej vilt så det syntes även genom vinerjacka. He he!