• Marlyn

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 15:06:52 följande:
    Haha okej  ja det finns 2 st kändisar i denna tråd Odd och lilla jag FINNS det mer ??
    Vad heter Odd egentligen och vem är du? (gud va det lät hemskt Tungan ute)
  • Marlyn
    kajsalisa skrev 2011-02-23 15:25:28 följande:
    Åh, kul idé 2barnsmamma. Glad 
    Fler som vill avslöja sig? Vet att vi bestämde tid och datum i förra tråden då vi visade foton på oss själva, alltid kul att få veta lite mer.
    Jag är Karin och jag är 31 (hm.... 32 imorgon)
    Grattis i förskott.

Malin 31 år
  • Marlyn

Nu skrivs det inte så mycket så då kan jag passa på att presentera mig själv.

Jag heter Malin, är 31 år (snart 32), sambo och förlovad (2ggr med samma gubbe), tillsammans har vi dottern Haylee som blev 3 år i december. Jag sitter mycket vid datorn. När jag växte upp va jag en glad och busig och envis flickpojke. Jag har en syster som fick trillingar med hjälp av hormonbehandling, dom är nu 7 år. När trillingarna var små så jobbade jag som anhöriganställd åt dom, där lärde jag mig massor och jag kände även hur det började dra i bebistarmen. Min dåvarande pojkvän ville inte ha barn och jag ville ärligt talat inte ha honom som mina barns far så jag gjorde slut och ett halvår senare hittade Daniel mig på internet, 1 månad senare förlovade vi oss och flyttade ihop, 10 månader in i förhållandet va jag planerat gravid med Haylee.
    Vi bor i Skåne i ett radhus på 84m2, 3 rum, eftersom rummen inte räcker till så har vi datarummet i garderoben.
    Mina föräldrar har det bra ställt så om det skulle gapa tomt i plånboken så hjälper dom till, men dom ger oss inte pengar utan det är antingen lån eller så får jag jobba av pengarna genom att stryka skjortor bl.a.
    Jag blev arbetslös i december, min chef söp upp pengarna att hon inte ens hade råd att betala ut lönerna... ingen skatt betald heller... ironin i det hela är: Jag jobbade i kiosken på ett fängelse. En chef som bryter mot lagen på ett fängelse? Hur smart är det?
    Jag fick mf den 27 februari för 2 år sen och nu är jag gravid igen med något som liknar början till ett mf, svar får jag på fredag nästa vecka när jag ska på mitt andra VUL.
    Jag har inget luktsinne, jag är envis och tycker att jag vet bäst, om något negativt händer mig så tycker jag att alla ska tycka jättesynd om mig, jag går på antidepressiva tabletter, vi har en katt som heter Sunken efter Hipp Hipp snubben, katten är en flicka.
    Jag vill gärna ha koll på pengar, medan Daniel inte har koll alls.... frustrerande!
    -"Jag har köpt en Iphone som jag ska sälja om ett halvår och gå och betala på i 2 år.".... så funkar min gubbe, hur han tänker förstår jag inte.

Massa info om mig.

• Marlyn

Sofy: Vattnet behöver inte gå först, ibland får dom ju ta hål på säcken för att få vattnet att gå.

Telgebo: Hoppas allt är bra.

• Marlyn

Grattis Kajsa-Lisa eller va det Karin?

En viktig sak ni glömt att kommentera är ju SMURFAR! dom är ju mycket sötare än mumin ,findus och allt annat ni skrev! Så det så! :P

Jag mår bra idag, mensen är på väg bort (fortfarande), idag har jag varit så otroligt trött...

• Marlyn

Du kan få en låt av mig också.... vissa tar illa upp trots att det bara är en knäpp grattis-sång.

Happy Birthday to you
    Happy Birthday to you
    You look like a monkey
    and you smell like one too

• Marlyn

3 barns mamma84 skrev 2011-02-24 18:52:43 följande:
    hahahaha
    Din låt va också bra =)

Testet här under tog jag för 5 dagar sen (i lördags den 19 kl 11.00)

Idag den 24 kl 19.30 tog jag detta testet:

Teststrecket är ju så starkt att man knappt ser kontrollstrecket
  • Marlyn

Jag vet att det är bra med starkare streck och att det betyder att hcg är högre.... men är det egentligen till någon hjälp? Om bebis inte finns längre, kan testet ändå visa starkare.

Nu har jag höjt mina förväntningar igen... kanske inte så smart att ta testet om det nu skulle gå dåligt.

Väntar fortfarande på kommentarer ang. SMURFAR!!!

• Marlyn

Det är ju lite perverst att det bara finns smurfan... men vad jag har förstått så finns det en rödhårig och fräkning lite störig tjej till, men hon syns i stort sett aldrig.
    Jag har varit så sugen att köpa smurf-sängkläder till våra sängar.

Det är väl perverst att en tjej bor ensam med 7 dvärgar, hon måste ju verkligen gå till en psykolog... hon kan ju tom prata med djur.

Alla dessa sagor är antingen perversa, mentala eller psykade.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma