Plus igen efter mf/ma
Läkaren va helt förvirrad och förstod sig inte på maskinen, tyvärr ska jag till henne nästa gång också.
Va skönt att du fått ett VUL, även om det är långt fram, då har du något att se fram emot.
Inga symptom? Du har ju massor hela tiden =)
Jag tycker inte att det känns som en evighet dit.... jag har väl redan förberett mig på att det inte blir något.
Jag såg inget i säcken, men jag vet ju inte hur det ska se ut. Jag skrev fel innan, hon är ju läkare och inte BM.
Jag har tom förberett mig för mf på söndag, då är det exakt 2 år sen jag fick förra.
Värre är det med sambon, han är ju jätteledsen.
Håller tummarna att allt är förtidigt.
Chokladpudding och en mums-mums i sängen får det nog bli nu... är så trött.
Ses imorgon!
Natti
Ni har ju skrivit massor!
Ang. Laban och barba-familjen och allt annat: Min personliga favorit (som ingen nämnt) är smurfarna!
Idag va jag och handlade med min syster... fick så ont i ryggslutet och blev så illamående att jag tror att detta är sista dagen jag är gravid... tror att mf är precis runt knuten, tyvärr. Men vad ska man göra? Det är bara att ta det och börja om på nytt igen isf.
Vi betalar inte heller för någon mat på förskolan (eller dagis som jag gärna vill säga). Även gratis 15 timmar i veckan.
Tack telgebo,jag hoppas ju också att det är bra därinne.
Jag känner mig så skyldig för jag är inte ledsen, visst vill jag ha barnet, men är det inte meningen så är det inte meningen. Det är väldigt ovanligt för att vara jag... blir ju ledsen för minsta motgång, men vi har haft så många motgångar i vårt förhållande och med ekonomin och ett mf sen innan. Tillslut orkar man inte ha några känslor.
Jag hoppas allt är bra med båda våra.