• Marlyn

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-02-22 18:08:16 följande:
    Marlyn: Hjärtat hur mår du? Ledsen att det inte såg så bra ut men det finns fortfarande hopp även om du kanske inte känner så. Men syntes gulesäcken? Eller vad menar du med kometsvans?
    Hej, hur ser gulesäcken ut? Såg inget i den svarta bollen.
    Läkaren va helt förvirrad och förstod sig inte på maskinen, tyvärr ska jag till henne nästa gång också.

Va skönt att du fått ett VUL, även om det är långt fram, då har du något att se fram emot.
  • Marlyn

Inga symptom? Du har ju massor hela tiden =)

Jag tycker inte att det känns som en evighet dit.... jag har väl redan förberett mig på att det inte blir något.
    Jag såg inget i säcken, men jag vet ju inte hur det ska se ut. Jag skrev fel innan, hon är ju läkare och inte BM.
    Jag har tom förberett mig för mf på söndag, då är det exakt 2 år sen jag fick förra.

Värre är det med sambon, han är ju jätteledsen.

• Marlyn
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-22 18:38:23 följande:
    Nej Nej Nej varför skulle detta bli såhär förRynkar på näsanHåller tummarna att allt är förtidigt.
    Men du blöder väl inte nu ?
    Eller har du fått ut allt om det nu var mf du fick.
    Men fan detta skulle verkligen inte hända.
    Nu villl jag göra dig glad OM detta nu skulle vara mf du fått så betyder det inte att det tar längre tid för dig att bli gravid igen utan det kan redan slå till igen när du blött det du ska och ägglossningen kommer så ha sex sen.
    Men just nu är det jobbigt men vi håller alla här tummarna att det var för tidigt och att hon bara hade fel.
    Hjärta
    Jag har haft mens nu i 7 dagar, den är på väg bort.
    Jag har fortfarande bebisen i magen, men tydligen såg det underligt ut och skulle förmodligen sluta i mf.
    Så snart börjar jag väl blöda igen och får ut min lille och får hålla den (igen)... många kan tycka att det är äckligt att hålla säcken/fostret vid mf... men för mig är det att säga hejdå till ännu en familjemedlem som vi inte fick behålla...

Vi får helt enkelt se vad som händer.
  • Marlyn

Chokladpudding och en mums-mums i sängen får det nog bli nu... är så trött.

Ses imorgon!

Natti

• Marlyn

Ni har ju skrivit massor!

Ang. Laban och barba-familjen och allt annat: Min personliga favorit (som ingen nämnt) är smurfarna!

Idag va jag och handlade med min syster... fick så ont i ryggslutet och blev så illamående att jag tror att detta är sista dagen jag är gravid... tror att mf är precis runt knuten, tyvärr. Men vad ska man göra? Det är bara att ta det och börja om på nytt igen isf.

• Marlyn

Vi betalar inte heller för någon mat på förskolan (eller dagis som jag gärna vill säga). Även gratis 15 timmar i veckan.

Tack telgebo,jag hoppas ju också att det är bra därinne.

Jag känner mig så skyldig för jag är inte ledsen, visst vill jag ha barnet, men är det inte meningen så är det inte meningen. Det är väldigt ovanligt för att vara jag... blir ju ledsen för minsta motgång, men vi har haft så många motgångar i vårt förhållande och med ekonomin och ett mf sen innan. Tillslut orkar man inte ha några känslor.

• Marlyn
    Pancakes skrev 2011-02-23 14:44:20 följande:
    Åh, men det där kan ju precis likagärna vara graviditetssymtom. Molvärk, mensvärk och missfallsvärk känns ju exakt likadant tycker jag.
    Men ont i ryggslutet kan väl iaf inte vara något bra?
  • Marlyn
    mallanis skrev 2011-02-23 14:55:52 följande:
    Kan ni hjälpa mig snabbt ni som har skötbord och har en sån där skötbordsdyna- vad är det för mått på den? Såg en på ICA för bra priis men den såg smal ut? Vad har ni för mått?  ska iväg till stan typ nu....tänkte kanske fynda den!
    35*60 är den från IKEA som jag har
  • Marlyn
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 15:00:07 följande:
    odd
    Spännade haha vi har en kändis i tråden hahahaTungan ute
    Det hade jag i min förra gravtråd också =)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma