• Mmmbop

Plus igen efter mf/ma

Det kan komma från ändtarmen också, har eksem och en del sprickor, men det brukar bara bli små, små blodstrimmor på pappret och det är jag van vid, detta var liksom lite mer "slemmigt" och i klump. Vart lite rädd att det var slempropp el. dyl. Men det finns som sagt inga blodrester alls i slidan eller vid tappen. Svårt att veta när man aldrig varit gravid tidigare.

(Tack för lycka till, nu vart jag nämligen väldigt mycket mer nervös)

• Mmmbop

Ja, ring vårdguiden. Vattkoppor är ju extremt smittsamt så det är ju inte optimalt att åka in och sätta sig på en akutmottagning med det.  Hoppas han mår bättre snart.

• Mmmbop

Tack för era svar, har redan ringt BM och lämnat meddelande, får se om hon ringer upp.

• Mmmbop

Havlsklippan: Jag fick också svagare resultat på testerna efter några veckor, PANIK! Men det var ingen fara, de kan variera med alla möjliga faktorer. Bra att du bokar läkartid för oron.

Kjaam: Han är ju så söt att man nästan vill kidnappa honom! Idag ska jag på RUL, jag håller tummar och tår att allt är ok därinne, har inte känt så mycket av bebis sista dagarna. Men förhoppningsvis är allt fint och jag får se om jag väntar en liten prins som du eller en liten tjej kanske? =)

Leava: Håller tummarna för dig och tänker på dig! Hoppas allt är bra med dig, mannen och trillingarna!

• Mmmbop

Tack, tack tjejer =)

Jag är i 18+4 idag och ska dit 16.30. Så nu är det bara att försöka koncentrera sig på att få något jobb gjort. Inte det lättaste =)

• Mmmbop

28+ borde det väl kunna hålla sig till tycker vi =) Skönt att neo är postiva, låter bra. Lycka till nu!!

• Mmmbop

Allt var perfekt med mini och troligen väntar jag en liten tjej! Tack för alla lyckõnskningar!

• Mmmbop

MCT: Det växer väl så det knakar därinne så jag förstår att du får lite sammandragningar, hoppas det lugnar sig.

Tack för övrigt! Till er allihopa =) Det känns helt fantastiskt!

• Mmmbop

Flickanfin: Vilken bra läkare du verkar ha! Fler såna!

Mimmi: Ja, man slutar tusan aldrig oroa sig, men allt är nog bara fint därinne ska du se!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma