• Mmmbop

Plus igen efter mf/ma

SoMa: Japp, jag mår fortfarande helt ok. Lite illamående om jag inte äter som jag ska eller har sovit dåligt. Annars mest lite gasuppsvälld mage med mol i ryggen, ömma bröst och möjligen liiite tröttare än vanligt =)

• Mmmbop

Hahaha =) Gött att bebisarna vet vad dom vill ha redan i magen. Min vill i så fall ha MAT, alltså inte godis eller så, mycket mindre sugen på det än jag är i vanliga fall. (fast, eeh, står det där på bordet så slinker det ju ner naturligtvis). Men mat, FET mat, eller all mat. Typ lasagne, pizza, pommes med bea, kött i alla former, skaldjur, sushi... Oooost! Blev typ överlycklig när jag läste att parmesanost inte behövde vara pastöriserad för att man ska få äta den. Min bebbe är alltså ett matvrak.

SKönt att det verkar gå finfint framåt för alla! Så ska det fortsätta tycker jag =)

• Mmmbop

Herregud, ni måste var mästare på tetris som lyckades få in allt det i en Aygo!!! Imponerad är bara förnamnet

• Mmmbop

Har du kommit på något mönster? Typ nåt du äter eller så som framkallar det? Någon lukt kanske?

• Mmmbop

Semestern gör att veckorna går lite fortare tycker jag.

Nu har jag mått lite halvilla och varit trött-däckad i två dagar. Får se det som något positivt. Illamåendet är sådär lite lurande i bakgrunden hela tiden, blir värre när jag inte äter. Funderar på att testa såna sea-bands eftersom jag ska på semester i en vecka och vara toksocial hela tiden. Då måste man iaf må hyfsat =)

• Mmmbop

MCT, jag förstår verkligen att du längtar till tisdag! Du ska se att allt är bra. Mina symptom går upp och ner hela tiden (de lilla jag har). Att du har ont beror säkert, som de andra säger, på att det växer så det knakar därinne!

Håller tummarna!

• Mmmbop

När ska man sluta oroa sig! Igår bestämde jag mig för att olja in mina bänkskivor i köket efter lite kaklande. Hittar inte den vanliga oljan men däremot teakolja. Bestämmer mig för att olja in bordet i vardagsrummet. Gör det. Inser att det luktar en del och jag sover just nu i vardagsrummet för jag gör om sovrummet. Läser på nätet. Teakolja är tydligen inte så nyttigt... Jag har sovit i det hela natten, förvisso med fönstret öppet på båda sidor av lägenheten för tvärdrag men gud vad dumt. Varför gjorde jag så???? Nu kankse bebis blev skadad?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma