• Mmmbop

Plus igen efter mf/ma

Mannen kanske kan fixa nästanblodigmenändågenomstekt biff med rödvinsås? Rödvin är faktiskt nåt jag blir mer och mer sugen på ju fler veckor som går...

• Mmmbop

Fin mage MCT, det märks att du väntar tvillingar =)

Härligt Mimmi att det verkar lovande!

Och grattis plutten!

Jag kan faktiskt känna Mini göra volter och sträcka på sig nu också, förutom de små karatekickarna jag får. Det är lite roligt =) Hon är busy, busy därinne. Däremot har jag inte märkt av någon direkt dygnsrytm än

• Mmmbop

Grsttis Leava, vad stora dom var ändå!! Det går nog finfint det här!

Fruktansvärt att operera utan bedövning! Jag hoppas som MCT att du får uppföljning på det. Strålande bra jobbat iaf och lycka till nu!!

• Mmmbop

Nej så tråkigt Alicia!

Mimmi: Många får såna flytningar! Jag håller tummarna för att allt ser bra ut imorgon!

• Mmmbop

Skönt att höra att trillingarna är stabila ändå! Hoppas det fortsätter i samma anda!

• Mmmbop
    MCT79 skrev 2011-10-30 05:53:08 följande:
    Här buffas och möbleras det om i magen så jag hålls vaken! SKÖNT efter total stillhet ett par dagar...
    Åh, du har också så! Jag har varit skitorolig fram till igår eftersom jag knappt känt Mini alls mellanonsdag och söndag... Men igår började hon vara lite mer aktiv igen och idag på morgonen har det varit full rulle. Men visst blir man nervös!!?
  • Mmmbop

mimmi: Skönt att livet ändå rullar på och du har så mycket att se fram emot! Underbart med bröllop!

Flickanfin: Jag tror också det kommer gå finfint! Håller tummarna!

• Mmmbop
    HjärtatAlicia skrev 2011-10-31 11:25:33 följande:
    SoMa72 & Mmmbop: Tack :) Har knappt sovit inatt.. undrar hur det ska bli natten till imorgon då?? Är så ledsen, för min angelsound har gått sönder.. hade jag bara haft den så hade jag kunnat lyssna på bebis ikväll och lugna mig med hjärtljuden innan rulet imorgon.. men nu har jag ju inte lyssnat på bebis sen vecka 16.. så den kanske inte lever. fast då får jag nog söka hjälp för det buffar och sprattlar i magen.. så då har jag ngt annat som rör sig där inne isåfall.. åhh nu svamlar jag. hade lätt velar ta en "sup" innan rul imorgon, lite lugnande.. men så kom jag på att jag är gravid.. då dricker man inte alkohol.. snyggt att komma in på rul salongsberusad :P JAG ÄR SKITNERVÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖS! *märks kanske inte?*
    Hehe... Liiiite, liiiiite roligt
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma