• Mmmbop

Plus igen efter mf/ma

Blir mååånga grattis här men det är ju bara superkul!!

Grattis MCT (igen =))
    Grattis Sugar till en bra förlossning och en fin flicka!!
    Grattis Leava till en mycket skötsam tapp.

Och grattis alla nyplussade, den här gången ska det gå!

• Mmmbop

Mabaja, visste inte att du fanns i den här tråden också =) Grattis igen till lyckat RUL!

Telgebo: Jag har inte heller svarat för att jag inte vet. Jag äter också levaxin och mitt senaste värde var 2.98 och jag har fått öka dosen, men hur det är farligt för bebbe har jag ingen aning om. Men äter du Levaxin måste du ju ha en läkare? Om inte annat en husläkare eller BM du kan fråga?

Nu är det snart RUL... Jag är sååå nervös. På onsdag är det dags. Om allt går väl kanske jag får hänga med och fika MCT och Mabaja?

• Mmmbop

Mabaja, hehe hann inte se din kommentar, min var riktad till 2 barns mamma...

Jag avvaktar till onsdag, ser allt bra ut så hänkar jag gärna! =)

• Mmmbop

Usch kjaam, vilken. Fruktansvärd upplevelse! Hoppas ni får må bättre snart båda två.

• Mmmbop

Lycka till Leava!

Hörrni proffsen, jag har en fråga, var nyss på toa och när jag torkade mig var det blod på pappret. inte mycket men klart rött färskt blod kanske som en enkrona. Grejen är att jag gjort nummer två så jag vet inte varifrån det kom. Torkade igen men ingenting?? Spritade händerna och kände med fingret på tappen, absolut inget blod alls på fingret däremot sitter tappen väldigt högt, bakåtlutat och lite "öppen", jag är inget tapp-proffs. Men när jag känner med fingret får jag in det en liten bit, som att det skulle vara en "kon" där.

Vad tror ni?

• Mmmbop

Nej det är klart jag inte pillar i onödan, detta var enda gången och jag spritade som sagt händerna innan.

Ok, bra att veta, tack! Har ringt min BM och lämnat meddelande får se om hon ringer upp.

Jag är vecka 18+3 idag, RUL imorgon...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma