Plus igen efter mf/ma
MCT, förslaget om hotell var väl inte helt dumt. Om ni har råd förstås. Måste ju finnas något i Falsterbo? Då kan du sova länge på lördagen, ta det lugnt och sedan gå hem när du behöver.
MCT, förslaget om hotell var väl inte helt dumt. Om ni har råd förstås. Måste ju finnas något i Falsterbo? Då kan du sova länge på lördagen, ta det lugnt och sedan gå hem när du behöver.
Ja, du väntar ju tvillingar för guds skull. Klart du måste lyssna på kroppen! Det blir fler tillfällen att fira.
Naturligtvis. Men se hur det känns framåt helgen. Annars kan du ju alltid boka någon annan helg då ni åker ner under lite lugnare former och firar dem lite i efterskott. Alltid kul att bli firad flera gånger =)
Fast min mamma öppnade sig nästan helt utan smärta när hon fick mig. Kom in med mindre än två timmars marginal till BB för att hon inte tyckte det var tillräckligt "farligt ont" för att åka in. Hon tyckte mest det spände lite =)
Så jag tror det kan vara olika. Men de flesta har nog ont
Flickanfin: Usch. usch, usch. Jag hoppas allt är bra på VUL:et ändå!
Sugarrush: Lycka till på BM-besöket nu då!
Ser bra ut =)
Trist. Påhopp på fejjan!? Men då förstår jag att du tog bort det
MCT: Nu hade jag inte alls en lika förvirrad som du, men jag tyckte nog att min var väldigt mesig och inte verkade veta så mycket. Hoppas verkligen det blir bättre nästa gång.
Om du behöver snabb KUB-tid (du får ju välja var du vill göra det enligt vårdval stockholm) så brukar både Ultragyn och Ultraljudsbarnmorskorna ha akuttider. Lycka till!