Inlägg från: Javisst |Visa alla inlägg
  • Javisst

Plus igen efter mf/ma

Åh! Säger som de andra, håll oss uppdaterade!

Första barnet BF 4 juni 2012
  • Javisst

Vilka busar att gömma sig sådär! Hoppas killen växt på sig ordentligt sedan sist.

Du är så duktig som kämpar på! Jag fick mitt första blodtrycksfall idag, följt av lite spya - skitnajs

• Javisst

Hoppas du får fn kontroll snart Mimmi så man ser att allt kommit ut! Har tänkt på dig, hoppas du känner att allt är hanterbart.

Lycka till på UL idag, MCT, och hoppas lilleman växt på sig! Har ni bestämt vad de ska heta förresten?

• Javisst

Håller tummarna för dig Havsklippan! Hoppas, hoppas allt ser bra ut!

Tänker på dig Mimmi!

• Javisst
    Pandoras box78 skrev 2012-01-19 12:50:15 följande:
    Hej på er Var på RUL igår och allt såg bra ut, känns skönt att kunna släppa större delen av oron nu. Det enda som gjorde mig fundersam var att jag blev flyttad hela 8 dagar! Isf så plussade jag på ÄL +6 och det tror jag inte riktigt på Nytt BF är 14/6 men enl de tidigare VUL/UL har det bara varit en skillnad på+/- två dagar... Jag vet att det bara är riktlinjer och varken jag eller gubben är några långisar men jag ändrar nog inte BF förrän jag har pratat med BM
    ♥♥♥ Leon 090314 ♥♥♥

Hoppas det går att citera med ipaden nu... Grattis till lyckat RUL! Jag tror det är rätt vanligt att man blir flyttad runt en vecka framåt eller bakåt, jag blev själv flyttat bakåt fem dagar. De tre tidigare ultraljuden jag gjort denna graviditet har det skillt en eller två dagar på som mest. Vet iof inte när i cykeln jag har ÄL, det kan ju skilja en del men också hur lpng tid det tar för ägget att fästa. Dessutom har jag läst att det kan bli så framförallt om det är en tjej då de tydligen kan vara lite mindre redan på RUL. Vet inte m det stämmer men om det gör det förklarar det iaf mitt fall (och kanske även ditt? kollade ni kön?) MCT, jag röstar också för ringa och boka tid! Du måste ju ha krafter kvar tills de är ute också
    Gravid vecka 21, bf 4 juni.
  • Javisst

Nähä, det gick inte att citera! Gör om, gör rätt... Hoppas det går att citera med ipaden nu... Grattis till lyckat RUL! Jag tror det är rätt vanligt att man blir flyttad runt en vecka framåt eller bakåt, jag blev själv flyttat bakåt fem dagar. De tre tidigare ultraljuden jag gjort denna graviditet har det skillt en eller två dagar på som mest. Vet iof inte när i cykeln jag har ÄL, det kan ju skilja en del men också hur lpng tid det tar för ägget att fästa. Dessutom har jag läst att det kan bli så framförallt om det är en tjej då de tydligen kan vara lite mindre redan på RUL. Vet inte m det stämmer men om det gör det förklarar det iaf mitt fall (och kanske även ditt? kollade ni kön?) MCT, jag röstar också för ringa och boka tid! Du måste ju ha krafter kvar tills de är ute också

• Javisst

Jag har svårt att känna någon sympati för dig i detta fallet telge. Du vill inte bli gravid och då skyddar man sig OAVSETT när i cykeln man är, annars avstår man från sex eller iaf penitrering. Svårare än så är det inte, tycker jag. Du säger dessutom emot dig själv, att du kan "absolut inte blivit gravid så sent efter ÄL" men ändå oroar du dig för just det... Det hade ju verkligen varit höjden av dumhet att få ett barn till nu ned tanke på vad du varit och är fortfarande med om. Härligt mamma till W (fan vad jobbigt med alla namnbyten ) med en god nattsömn och att febern är borta! Idag ska jag åka och spana in och klämma på barnvagnar, det ser jag fram emot jättemycket Tar min kära mor med som smakråd då sambon inte är hemma.

• Javisst

Fan vad dumt det blir utan radbrytningar... Ledsen, försöka se vad jag gör för fel!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma