Plus igen efter mf/ma
Jag har mest kikat runt på nätet än så länge men eftersom vi bor på landet med mestadels ojämna grusvägar blir det nog en lite klumpig men stabil vagn. Har fastnat väldigt mycket för Emmaljungans City Cross, vagn med fyra fasta hjul men väger ändå inte supermycket... Tänkte om man köper en sådan, eller någon annan liknande, så borde den ju vara perfekt att ha här hemma men om man är i affärer mycket så kanske man får lägga i bilbarnstolen i en kundvagn eller komplettera med en annan vagn med svängbara framhjul, om man i framtiden känner för det? Det enda jag fuderat lite på är det här med handtagen som man vinklar uppåt för att få dem högre upp. Både jag och min sambo är hyffsat långa (177 och 189 cm) och jag är rädd att man kommer för nära vagnen då istället och slår i fötterna i vagnen. Förstår ni vad jag menar? Vad har ni haft för vagn till W? Ska ni ha samma till lillen, eller blir det en syskonvagn (kommer inte ihåg hur gammal W är, men jag har för mig att hon bara är runt 1-2 år?)?