Inlägg från: Javisst |Visa alla inlägg
  • Javisst

Plus igen efter mf/ma

Jag har mest kikat runt på nätet än så länge men eftersom vi bor på landet med mestadels ojämna grusvägar blir det nog en lite klumpig men stabil vagn. Har fastnat väldigt mycket för Emmaljungans City Cross, vagn med fyra fasta hjul men väger ändå inte supermycket... Tänkte om man köper en sådan, eller någon annan liknande, så borde den ju vara perfekt att ha här hemma men om man är i affärer mycket så kanske man får lägga i bilbarnstolen i en kundvagn eller komplettera med en annan vagn med svängbara framhjul, om man i framtiden känner för det? Det enda jag fuderat lite på är det här med handtagen som man vinklar uppåt för att få dem högre upp. Både jag och min sambo är hyffsat långa (177 och 189 cm) och jag är rädd att man kommer för nära vagnen då istället och slår i fötterna i vagnen. Förstår ni vad jag menar? Vad har ni haft för vagn till W? Ska ni ha samma till lillen, eller blir det en syskonvagn (kommer inte ihåg hur gammal W är, men jag har för mig att hon bara är runt 1-2 år?)?

Gravid vecka 21, bf 4 juni.
  • Javisst

Meeen, vad gör jag för fel?? Jag gör radbrytningar och allt ser bra ut innan jag postar. Kanske får ladda ner appen till Ipaden och se om det blir bättre...

• Javisst
    Mamma till W skrev 2012-01-21 21:58:23 följande:
    Javisst: hur gick det i barnvagnsdjungeln?
    Det gick bra! Vi har bestämt oss för en Emmaljunga City Cross, nu ska bara jag och sambon ska bara enas om en färg men det lutar åt navy

Vad är karpatunnelseende?

Vilka härliga bilder HjärtatAlicia!
  • Javisst

Kul att fler fastnat för Emmaljunga-vagnarna! Vi hade tänkt köpa en quadrolift/mjuklift, hoppas det inte blir för varmt på sommaren (det blir ju ganska trångt) men då är hon fortfarande liten plutt så jag hoppas det fungerar. I annat fall får vi väl köpa till en city korg, har sett en hel del på Blocket som bara varit använda någon enstaka månad.

De senaste dagarna har min aptit ökat något ENORMT! Någon som känner igen sig?

• Javisst

Väljer att ignorera gårdagens debatt med att försöks byta samtalsämne

Igår kände sambon för första gången lillans sparkar! Så mysigt ögonblick! Jag har känt henne utanför nästan varje dag men sambon har alltid lyckats missa. Men inte igår alltså

Det är såå mysigt med alla buffar, alla krämpor blir så obetydliga då, och just nu känner jag att jag kan tänka mig vara gravid jämt, haha! Jag lär väl få ära upp det senare, men just nu är allt bara gulligullgull!

Roligt det där med den rosa vagnen Majabaja!

Drömmen om smått - är det gamla Mimmi?

• Javisst

Åh, vad spännande! Håller alla tummar! Vilken tid och vilken vecka är du i, saftis?

Gravid vecka 22, bf 4 juni.
  • Javisst

Haha, ja det var det jag menade saftmedbulle! Så jag vet mer precist när jag ska hålla tummarna extra.

• Javisst

Men, va?! Vad har hänt MCT? Var det inget bra möte? Skickar ett gäng styrkekramar {#emotions_dlg.flower}

Undrar hur det gått för saftis...

• Javisst

Grattis till lyckat VUL, saftmedbulle!!

Jag hänger gärna också med på fika framöver, bor på Värmdö.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma