Plus igen efter mf/ma
MCT, jag trodde du skulle ha Törnrosa-nätter fram tills förlossningen?! Var det inte så vi sa?
Åh, vilken söt body, Jowain!
Roligt att tråden är så aktiv nu förtiden, men svårt att hinna med att läsa, hihi.
Låter jättemysigt med förberedandet utav den nya familjemedlemmen, mamma till W! Tycker det är hög tid för dig att sätta ihop en sväng, MCT.
Tummarna hållna för SoMa!
Åh, vad skönt Cat!
Min navel har alltid varit väldigt djup, nu är hela naveln mer utspänd (så man har fri sikt in :-O ), men fortfarande djup.
Åh, min läkare Anette (som skrivit ut medicinerna) är så gullig! Var och lämnade prover i veckan efter att ha fått en remiss och dagen efter ringer hon och berättar att allt ser jättebra ut (vanligtvis ringer läkare bara om något INTE ser bra ut), kallpratar lite och frågar hur långt jag har gått nu och hur jag mår och så. Omtänksamt!
Så himla spännande MCT!
Hur fungerar det här med igångsättning - funkar det alltid? Om det nu inte alltid gör det, låter man bara allt vara tills förlossningen sätts igång "naturligt" eller blir det snitt med en gång?
Imorgon har förhoppningsvis tråden två nya skruttar (hatar ordet "bebisar"
, men vet inte om skruttar kanske var så mycket bättre, haha)! Underbart ![]()
Stort lycka till MTC!!
Jaa, grattis!!!!! Tjoho vad roligt!
Åh, vad fina de är MCT!!!!
Idag var jag hos BM. Järnvärdet var nere på 97 så jag ska börja äta järntabletter och tillbaka för att kolla värdet igen om två veckor.
Mätte magen och låg på den allra översta kurvan
När BM skulle lyssna på hjärtljuden blev plutten i magen skitsur och sparkade på som sjutton mot aparaten så det tog en bra stund innan BM lyckades mäta hjärtljuden. 
Fick mitt moderskapsintyg och sitter nu och försöker knåpa ihop en berättelese om min arbetsdag för att försöka söka havandeskapspenning.