Plus igen efter mf/ma
Kan inte ni hålla era tummar för mig imorgon bitti när vi ska på VUL?
Känner mig jättenervös, känns som domedagen, knappt ätit något på hela dagen... imorgon ska jag vara i vecka 12 (11+0).
Kan inte ni hålla era tummar för mig imorgon bitti när vi ska på VUL?
Känner mig jättenervös, känns som domedagen, knappt ätit något på hela dagen... imorgon ska jag vara i vecka 12 (11+0).
Tack för era tummar, det hjälpte!! Vi fick se en livlig krabat som gjorde volter för oss - så himla härligt!! Mätte 11+1 så stämde alldeles utmärkt. Känner mig såååå lättad!
Ja, hoppas verkligen dagen blir fantastisk Mimmi! Det är DIN dag!!
Stort, stort grattis Mimmi! Låter helt fantastiskt!!!
Mysig att du känner den lille, Jowain! Hyr långt har du gått?
Lycka till på TUL idag, MTC! Kommer gå skitbra!
Skönt att det gick bra MTC! Sa ju det
Jag har ringt min BM, ska dit på fredag. Vet inte riktigt varför jag ska dit, sa att jag kan vänta tills vecka 15-16 någon gång så hon kan lyssna på hjärtat. Inskrivning, hälsosamtal etc har vi redan rutin på vid det här laget... Men hon tyckte absolut jag skulle komma så snart som möjligt.
Kjam, vilket söt kille du har! 
Härlig med halvtid Flickanfin!
Hur gick budgivningen, SoMA, är ni nöjda?
Du måste ta det lugnt, MTC!! *hytter med fingret*
Skönt att få träffa din dotter, Telgebo 
Var hos BM idag för första gången denna graviditeten och fick tid till ett ultraljud i vecka 14/15 där någongång vilket känns jättebra! Efter det ska vi få komma och lyssna på hjärtat innan RUL, så det känns jättebra. Tummen upp för en förstående barnmorska
(fanns ingen tumme, fick bli en skål istället)
Åh,vad härligt Pandora!! Vilken vecka är du i nu?
På måndag är det dags för UL för mig... nervös!
Hej Mimmi! Hoppas du har det underbart "over there"!
Förstår och känner så väl igen din känsla, Mimmi! *kramar om*
Härligt med en minisemester MissT, det låter jättemysigt!
Vad hände med magbilden, MCT? 
Snygging, MCT! Jättefin mage! Kan se dig med tomteluva och skägg
Jag har hittat stora BH i mindre storlekar (hm, hur lät de där nu då...) på Lindex idag! Hade "vanliga" storlekar (70-85) upp till DD-kupa! Om det är någon mer än jag som behöver det så är det hett tips
Har haft problem med att hitta BH innan graviditeten, men nu har jag bara EN + en sportbh som jag kan ha så det var ett välbehövligt köp.
Håller ni tummarna för mig imorgon kl 15 när jag ska på UL?