Plus igen efter mf/ma
Shit vad coolt, MCT! Imponerad 
Shit vad coolt, MCT! Imponerad 
Men neeeej, Cat! Fruktansvärt
Kramar!!!
Tänker på dig, Cat! 
Åh, det börjar närma sig för er båda nu mabaja och Soma! Vem ligger efter er i "startordningen"?
Var ska ni föda? ![]()
Uppsala? Jag som hade för mig att ni bodde i Stockholm
La till mig och passade på att rensa lite i BF-listan då den var riktigt oaktuell. Kan inte alla gå in och lägga in er så är det lättare att hålla koll på er?
www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html
Åh, vad roligt för henne! Har inte sett henne skriva här inne på länge?
Stort grattis dag och natt och ha en urmysig fjälltripp!
Vore roligt med en trådbebis född på skottdagen! Jag håller tummarna för det.
Köpte förresten spjälsäng igår! Nappade på IKEAS generösa erbjudande "köp madrass för 39, få själsäng värde 599:- på köpet". När jag ändå var där handlade jag lite annat så som spjälskydd, badbalja, skötbädd etc.
När jag var nere vid tag själv-lagret för att hämta säng+madrass var det tomt i hyllan och blev väldigt besviken men blev guidad av en tjej om att de fanns i mittgången och HERREGUD - jag tror aldrig jag har sett så många kvinnor med så stora magar på en och samma gång 
Jag tror på fjärde mars, Mabaja!
Var hos BM idag för att följa upp mitt järnvärde (95 till 109 på två veckor
) och passade på att fråga om de plötsligt ökande sammandragningarna och smärtan framtill vid blygbenet som kom som ett brev på posten när jag fick influensa och det var som jag trodde - hostan! Blir till att få ett nytt recept på hostmedicinen, den börjar ta slut....
SF mått vecka 27 (26+0) var 27 cm.
Kul att börja se dig i trådarna lite igen MCT!