Inlägg från: Javisst |Visa alla inlägg
  • Javisst

Plus igen efter mf/ma

Haha, ni är ju för roliga!

Håller verkligen tummarna för dig på fredag! Förstår så väl dina känslor... jag vet att jag ville få UL bara för att få det överstökat och man kunde gå vidare. Inte så mycket positiva tankar alls... bläää... många kramar till dig!!!!!

Nu ikväll kände jag de första sparkarna utanpå magen Hjärta Hade en katt som låg och spann bredvid mig, men huvudet på magen och hela hon hoppade till (hon är lite nervös av sig), hihi. Kände efter lite mer ordenligt och la handen på magen där jag kände det första gången och fick känna det tre, fyra gånger till mot handen. Såå himla mysigt!!!!!! HjärtaLYCKA!Hjärta Har fortfarande ett fånleende på läpparna

• Javisst
    sugarrush skrev 2011-12-30 18:20:33 följande:
    Asså jag är ju från västerlandet jag me Mimmi, jag har bara emigrerat söderut för jobbet. Trollhättan kommer jag från! Så ni behöver inte vara rädda för någon som kommer och brölar på värsta skånskan.
    Phu, vilken tur! Då hade jag fått prata engelska Tungan ute

Hänger ockå gärna med på fika någon dag, bor i Stockolmstrakten.
  • Javisst

Oj, vilket drama MCT! Skönt att hjärtljuden var bra, hoppas minstingen växer på sig ordentligt!

Ni är då för snälla mot era karlar! Gå och lägga sig på soffan, väcka försiktigt. Här häller jag för näsan OCH munnen de få (tack och lov) gånger när han snarkar. Han vaknar inte av någonting! Har aldrig hört någon snarkat så högt i hela mitt liv... tur att jag älskar honom ändå... hihi...

Bjuder också på en magbild! Nästan två veckor gammal men jag tycker jag är så stor och klumpig redan nu (heffaklump varning), undrar bara vad ni som gått mycket längre känner.

Vecka 18
  • Javisst

Stort, STORT grattis MissT med familj! Tack för att du delar med dig, blev helt tårögd {#emotions_dlg.flower}

• Javisst
    FruW skrev 2012-01-07 13:24:00 följande:
    Det gick inte den här gången heller. Hjärtat hade slutat slå.. Hatar det här!!
    Va fan! Det är inte rättvist Det var ju eran tur nu!!!
  • Javisst

Åh, vad härligt saftochbulle! Har du något till UL planerat? Får du någon hjälp med mediciner denna gången?

Sitter och läser en gravid tidning och såg jag så glad ut att sambon frågade vad det stod - "därför behöver du choklad" - underbart! Nu sitter jag här med ett kallt glas mjölk och en skål kinapuffar, hihi.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma