Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Plus igen efter mf/ma

Haha ingen aning :) men vi hade inget sex innan ägglossningssprutan sen körde vi på ett par dagar. Det ena ägget släppte 2-3 dagar efter de andra.

Jag spelar surfarna word with friends. Och en annan massa på iphone men nu börjar det suga :( skittråkigt och jag är bara vecka 23+4

• Bellas7

MCT jag tror på en av varje. Sen är ju det din gubbe som gör en del. Menar han har kanske ett överskott av tjejsperma el killsperma så minskas oddsen :) ska bli spännande att se på ditt rul.

Mitt ägg som tog sig några dagar senare blev ju flicka :)

Kjaam ska ladda ner det spelet direkt. Hehe

Sugar tänk om winston försvinner när jag stänker vatten på honom det går ju inte hehe

• Bellas7

Haha ni lär såå få pojkar :)

Winston är enligt gubben, en liten kaffe fläck.

Jag måste bara berätta om mitt sovrum, mitt allt. Det är på 40 kvadrat och en stor himla säng, heltäckningsmatta, 11 fönster, en stor garderob, en fåtölj, ett runt bord med fyra stolar i hög glans, en 42 tum tv på väggen, en äcklig liten spindel i taket som är efter winston jag bara vet det. (bordet är inflyttat i rummet efter sängläge) Ok det känns stort och är det oxå kanske. Men vi har ett hus på 340 kvadrat.
    Nu är det så att i kväll kommer mina föräldrar och syskon och ska laga mat. Då vi är 16 pers så känner jag kanske inte riktigt sugen att ha alla i mitt sovrum, så efter en stunds diskuterande har mitt pappa bestämt att de ska då flytta in det stora matbordet i sovrummet. Helt sjukt. Och jag e arg.

Va fasen vi har liksom en stor soffa bredvid matbordet jag kan gå ... Shit vad jag är trött på detta haha Hela huset men vi ska trängas i sovrummet. Fasen vi kan ju bo i en etta men alla barnen :)

• Bellas7

Sugar jag har har ingen aning om hur winston hamnade där. Jag har ett litet fel i huvudet efter universitet tiden, jag läser alla möjliga konstiga böcker. Gärna om kön bestämning, stamcellsbevaring osv tycker det är intressant att läsa om sådant man inte tror man kan kontrollera.

Jag har en teori hur han hamnade där, det kan vara så att efter några glas vin så vill jag ha kaffe och spiller ut det eller helt enkelt sambons fel hehe

• Bellas7

Försöker lägga upp en bild på winston och det funkar inte f.n f.n nu är han ju ren och kammad :(

• Bellas7

Jag köpte min doppler v 13 och hittade snabbt hjärtljuden väldigt långt ner.

MCT kan starkt rekommendera att köpa en.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma