Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Plus igen efter mf/ma

Godmorgon flickor
    Har ni sovit gott. Jag älskar nätterna för tiden går fort.
    Jag tyckte det inte var lönt att testa men hade jag inte fått veta på rul hade jag testat allt. Ska ni kolla könen/et?
    Sugar vet du inte ? Jag är sååå nyfiken, shit alltså klarar inte att hålla mig. Så det var det första jag frågade på rul haha

• Bellas7

Kjaam stackars dig som ska ligga en vecka till på sjukhuset ... NOT svikare

SoMa kom på en sak, du lär bli stor som ett hus haha det brukar gamla kvinnor bli hehe

• Bellas7

Klart du gick ner på resan. Ingen alkohol ju hehe.

Än har jag bara gått upp 2 kg så jag lär vara liten sessa. Sen har jag hört att om man är 40 år så tar det lååååånnngg tid att gå ner hehe gött :)

• Bellas7

Hmm har för mig att du fyller bara några dagar efter hehe

Men sen är 40 ingen ålder, så sa min läkare till mig förra veckan och jag upplyste honom tre gånger 38 38 38 inte avrunda till 40. Hemska tanke. Jag är ju hur ung som helst ;)

• Bellas7

Kjaam. Vaaa du har väl inte sammandragningar ... Nej nej nej du har flera veckor kvar. Fyy gumman
    ;)men vad spännande :) har du öppnat dig :)

• Bellas7

Jodå fortfarande hög som ett hus i sängen, börjar ta lite på humöret nu. Men de är busiga och verkar må bra. 32 dagar kvar till fulla 28 veckor sen kommer jag nog slappna av lite :)

Hmm kanske de efter ett anonymt samtal tycker att du kan klara några veckor till innan vräkning hehe

• Bellas7

Försök inte usch tanken skrämmer mig, det e drygt redan att ligga hemma. Tänk 9 veckor på sjukhuset innan förlossningen uschhh

Ja hoppas 32 dagar går väldigt fort :)

• Bellas7

En liten inflik när det gäller kön. Vet inte om det stämmer.

Om man har sex ett par dagar innan ägglossning så blir det60% chans mer en flicka. Har man sex dagen innan eller samma dag som Ägglossningen så är det 80% chans att man får pojke.

Så vi som visste exakt när vi hade Ägglossning borde få pojkar till 80 %. Hmm jag är inte hundra men har kompisar som testat och det funkat.

Idag är det utflykt till duschen igen men winston är lite sur, han vill liksom följa med men får inte. Så jag hoppar bastun så blir han inte ledsen. Sen ska jag börja spela wow idag... Så tänk er hur uttråkad jag nu är . :P

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma