Inlägg från: Bellas7 |Visa alla inlägg
  • Bellas7

Plus igen efter mf/ma

Kjaaam. Ohhhhhhh fusk .... Men vad skönt för dig gumman :) det kommer gå skitbra och härligt att redan om några dagar får du ligga i din säng och mysa med bäbisen super kram

• Bellas7

MCT ja det kommer i omgångar. Två tre dagar sedan inget på en vecka osv. De första gångerna blev jag skiträdd och åkte in men sedan har vi fått reda på att det är så det ska vara. Jag tar två Alvedon när jag har ont. Det är ingen fara att tugga Alvedon :)

• Bellas7

MCT nu ska jag och winston dra ner ditt glada morgonhumör hehe du lär ju ligga på stor risk att föda för tidigt. Och när du måste ta kontakt med förlossning så räknas det bara fulla veckor. Så är man som jag nu 23+6 så är jag enligt dem bara i vecka 23. Hemskt va. Jag räknar ju att i morgon är jag i vecka 25, men på tisdag lär läkaren rätta mig igen hehe

Winston har överklagat och vi väntar fortfarande på beslut.

• Bellas7

Usch jag är livrädd inför tul och tappmätning i morgon :( såå nervös .. Lär inte sova i natt

Kjaam hoppas det går bra :)

MCT skönt att du fick en bra bm :) du ska ju ja henne ett tag. Går du på smv?

• Bellas7

SoMa jag har tid för tul kl 8.30 och läkaren kl 10 usch 4 timmar sömn blev det. Oj oj oj tänk om de lägger in mig .. Stackars winston

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma