• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-10-11 16:36:51 följande:
    Jag ska åka den 20e. Och tågen slutar gå vid 19 så blir att skynda sig hem (går ju lätt med mina fogar och min dunderkula framtill)... Min syrra "ja men det är lugnt, kursen slutar ju 17"... Visserligen gott om tid men våra tåg går ju inte jätteofta. haha 
    Näe.. å lite packat det lär vara då!.. =)
    Väntar tvillingar! 20+0 idag!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-10-11 16:47:25 följande:
    Precis så redan nu känner jag mig stressad men att ta bilen från Stadshagen lockar ju inte heller iom trafiken. haha 
    Näe... som sagt... hatar sthlm ibland! ;) Å just nu har jag inte temperament för att köra bil....  Oskyldig

I morgon ska jag sista gången till företagshälsan på morgonen så det måste bli kollektivt...... BLÄ!!
    Väntar tvillingar! 20+0 idag!
  • MCT79

Idag fick jag en timmes sovmorgon! Wohoo! Fast jag var vaken en stund runt klockan 2 och funderade över livet....suck..

mimmi, mina tankar är med dig idag, ska försöka titta in här under dagen och hoppas på en toppenuppdatering!!  Hjärta

Väntar tvillingar! 20+1 idag!
  • MCT79

Håller tummarna för er båda två!! Den här tråden har haft nog med tråkigheter....

• MCT79
    FruW skrev 2011-10-13 05:01:16 följande:
    Tack snälla ni för era ord! Ska försöka använda dom som mantra istället för "det här kommer inte att gå" som jag har nu.

Havsklippan hoppas att det snart blir bättre! Vad kan göra att hcg fortfarande stiger, ngn rest som sitter kvar?

Ska på utb idag med jobbet, hoppas att dagen går fort till fre em o ett besked!

Men antar att allt har sin tid o att jag helt enkelt får acceptera det!

Kram från mig

Jo leaeva, skönt att höra från dig!!
    Förstår att det är svårt... JAG ska definitivt inte lära ut sånt.. för jag lever inte riktigt som jag lär! hihi!

Hoppas din dag går fort!

Igår åkte jag pendeltåg igen.... och jag ville döda minst 6 pers på vägen hem... en för att hon nuddade min hand på ledstången jag höll mig fast i... (jag mogen? javisst!) Det är fan inte skönt att ha ståplats på bussar och tåg när det kränger och man måste parera snabbt....

På bussen på väg TILL jobbet var det en GAMMAL tant  som erbjöd mig att sitta.... jag tackade med avböjde med risk att jag i slutänden hade fått plocka upp henne.... men alla andra då?? grr!!
    Väntar tvillingar! 20+2 idag!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-12 22:34:26 följande:
    MCT jodå ligger i sängen o stirrar haha har haft kompisar här hela dagen. Vilket är rätt skönt :) tiden rinner lite fortare då.

Jag har börjat spara mjölkkartonger till dig hehe
    Toppen! har ett par sparade här också!  Är din man hemma och hälsa på stackars Winston något? ;)
    Väntar tvillingar! 20+2 idag!
  • MCT79

Tänker på er idag Mimmi och Havsklippan!! Håller tummarna för det bääääääästa!

Telgebo. Lycka till.

Väntar tvillingar! 20+3 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma