• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Ohh RUL idag SoMa?? Tänker på dig också då! :)

• MCT79

Oh vad skönt Mimmi!! Då verkar det ju som allt kan vara som det ska!
    Oj vad lång veckan kommer bli! För mig med! ;) kraaaaaam!!!

• MCT79

Oj här har det varit tyst i helgen... hoppas det är bra med er alla!

Jag har varit och käkat brunch idag.... å är mätt än... som det känns just nu kommer jag inte vilja äta före i morgon lunch... möjligen middag.... hur många tror på det? ;)

Leaeva hur går det för dig?!

Mimmi?? Allt väl fortfarande?

Nu ska jag dra mig mot sängen och läsa en bok..... 10 spänn på att jag somnar före andra sidan är slut...

Väntar tvillingar! 20+5 idag!
  • MCT79

Oh två levande själar!
    Jag har inte kommit i säng än.....hummm..... 
    Kul med möhippa mimmi! Vad gjorde dom?

JoWiAn känner mig inte heller gravid... men har mage och lite foglossning så jag får väl anta att jag är det..hahah!

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-10-16 20:17:12 följande:
    Mct: jag känner mig inte heller gravid! ;) nu känner jag mig mest invalid.

Är det nån som har koll? Mitt knä hoppade ur sitt läge i onsdags och efter det har jag haft svårt att gå. Nu kan jag nästan sträcka ut benet i rakt läge (haltar inget om jag går på tå med vänster). Så kan det skada mer imorgon om jag åker och tränar bodypump?
    Alltså MABAJA... låt din kropp läka nu.....
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-10-17 10:27:24 följande:

Dålig bild på pyret... Hjärta 
    Både på RUL och KUB låg den upp och ner?! Obestämd Tycker alla andras foster verkar ligga med ryggen nedåt, men den här är väl envis som sin mor och ska sätta sig på tvären? Cool

Mimmi, vad kul med möhippan!

Mabaja, nu håller du dig lugn tills ditt knä är bra igen! Tungan ute

Tessa, välkommen hit!

Hoppas det är bra med alla här i tråden! Kram och ha en fin dag!
    Vilken söt SoMa! Min ena tvilling låg också med ansiktet nedåt...=) Alla kan ju inte vara lata och ligga på rygg... *host* ;)
    FruW skrev 2011-10-17 10:33:57 följande:
    Sötnosen!! När var det du ska dit igen?

Möhippan var jättekul!!

Konstigt nog känner jag mig lugnare sen samtalet med läkaren i fredags. Nytt Vul på ons morgon, den här gången hos min andra gyn. Hoppas på att de har en bättre maskin, i att vi får se ett levande foster!! Är i v 7+0 nu tror jag..

Tessa varmt välkommen hit!!
    De måste gå bra på onsdag mimmi!! Ett litet pyre hoppas jag ni får se! Skönt att du känner dig lugnare. Inte mycket man kan göra ändå....
    Väntar tvillingar! 20+6 idag!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-17 15:14:39 följande:
    Liten uppdatering från mig :)

Bäbisarna fortfarande i magen och 29+0 idag. Så det känns jätteskönt. De är inte de största i vikt men de växer på, magen blir i allafall större. Tappmätningen i dag visade på 1.8cm och ca 2-4mm öppen så det verkar klara sig några dagar till. (hoppas vi)

Jag hoppas ju tre veckor till haha vi tar en dag i taget :) men vill till mitt hemsjukhus nu verkligen :))
    Oh vad skönt att höra från dig!
  • MCT79
    plutten02 skrev 2011-10-17 20:28:32 följande:
    Skriver här med...

Ser ni samma som jag...? Vad ser ni???

Inte omgjord

LIte omgjord i färgen

JAG SER!!!!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-18 09:02:59 följande:
    Idag bär det i väg till hemsjukhuset YES. Lite närmare hemmet så skönt. ME happy today :)
    Oh vad härligt!! Får du fortfarande dropp för att stanna upp värkarna eller har det lugnat ner sig?
    Väntar tvillingar! 21+0 idag!
  • MCT79

Leaeva du som hade lite sköldkörtelkoll...
    Jag lämnade nya prover igår inför mitt BM besök i morgon och TSH har gått upp till 0,8 vilket ju är bra...
    Men nu har T4 dalat från 17 till 8! 8 är ju liksom nedre gränsen för normalintervall....

Jag lär ju aldrig få Levaxin med normalt TSH?

Väntar tvillingar! 21+0 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma