• MCT79

Plus igen efter mf/ma

FruW skrev 2011-10-20 17:20:19 följande:
    Sitter fortfarande o väntar på att läkaren ska komma...
    oj då... fint folk... eller den som väntar på nått gott...   ÅÅÅÅHHH vad jag hoppas ni får se nått SOLKLART nu!
    Väntar tvillingar! 21+2 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-20 18:28:08 följande:
    Ca 6 mm, kunde inte tydligt se om det famns hjärtslag eller ej. Har lämnat mer blod, ska få besked i morgon... Den har iaf vuxit, alltid något! Vad tror ni?
    Rent instinktivt tycker jag inte att fostret borde växa om hjärtat inte slår!
    Visst vid MA fortsätter ju graviditeten fortskrida men det som växer är ju moderkaka och hinnor+vatten. Fostret stannar ju av eller tom tillbakabildas ju. Det är ju därför man kan säga i efterhand ungefär det gick snett...

Jag tror fortfarande på din graviditet!!!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-21 06:17:26 följande:
    Haha, ja jag undrade vad det var för skumt folk som ville bli vän med mig! ;)

Tack för ert stöd!! Har sovit kasst, drömt massa skumt, o är helt övertygad om att det är kört.. Kommer bli en lång dag det här!!
    Lång kommer den nog bli... men jag hoppas den inte blir kass!!! Bra besked vill vi ha!! Hjärta

Skumt folk ja.... hon är skum leaeva...  Cool
  • MCT79
    Odetta skrev 2011-10-21 10:58:12 följande:
    Hej damer! Tittar in här också med min fråga: Är det nån som kan förklara vad "infraorbital creases" är??? Altså infraorbitala veck på svenska....
    infraorbitalt är ju typ under ögat..mot näsan..
    Väntar tvillingar! 21+3 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma