Inlägg från: Javisst |Visa alla inlägg
  • Javisst

Kul att se att du lever, Mamma till W!

I helgen har jag gått igenom alla barngrejor vi köpt/fått för att se vad vi måste komplettera med. Har även tvättat alla sängkläder, filtar och babykläder i 50/56. Så himla gulliga! Helt plötsligt kändes det mer verkligt... V 35 idag - Helt sjukt!! Snart kommer bebis!!

• Javisst

Åh, vad jobbigt Lisa! Förstår om du är jätteroligt, hoppas du får en tid imorgon.

Jag har, efter lite påtryckningar ifrån sambon, nu bestämt mig för att bara jobba denna och nästa vecka sedan går jag på hel-ledigt! Det ska bli rätt skönt, har ruskigt ont varje dag och sover kasst - och det lär inte bli bättre Ska passa på att njuta ordentligt av magen, shoppa det sista och bara ta det lugnt

• Javisst

Jag har mått strålande bra hela gravaditieten, förutom mina sammandragningar som kom vecka 27 där någon gång, och så alla krämpor nu på slutet. Men innan det knappt något illamående och bara lite trött där i början men annars väldigt symptomfri! Och hitills har det gått bra

Jag kände första rörelserna runt v 17 tror jag det var och två veckor senare kände jag första sparkarna utanpå magen.  

Gravid vecka 35, bf 4 juni.
  • Javisst

Hihi, jag tror inte MCT ska ha någon till på ett tag iaf...

Gravid vecka 37, bf 4 juni.
  • Javisst

Vad skönt att ni kommit så långt pixerpie och LisaVäntar!

Och åh, så härligt med hjärtljud! Jag tror inte jag hittade tjorvans fören v. 17 och då var jag väldigt osäker på om det var rätt ljud jag hörde, hehe.

Här är det v. 37 idag! Scaaary!    

• Javisst

Inte nervös än, det känns fortfarande väldigt avlägset att hon skulle kunna komma ut närsomhelst, känns helt absurt! Förvånad Alla man pratar med tar förgivet att jag är såå trött på detta nu och orkar inte längre förklara att jag njuter av varje dag som går. Älskar min mage och alla sparkar, knuffar, bök och stök den för mig sig Hjärta

Börjar fundera om jag är helt normal egentligen... hade förlossningen startat nu tror jag att jag hade kommit i något slags chocktillstånd. Men det kan ju faktiskt dröja så länge som 1 ½ månad innan hon tittar ut, så jag kanske hinner tröttna jag med   

Har du VUL på onsdag Lisa?     

Mimmi, jag är så ledsen för er skull. Jag hoppas verkligen ni lyckas på egen hand långt innan oktober!  

• Javisst

Jippi! Vad skönt KMW!

Nu fortsätter jag hålla tummarna för Odetta! 

• Javisst

Grattis till vecka 13 Lisa!

Kul med KUB imorgon pixerpie, jag ska hålla tummarna!

Var hos BM idag och denna gång hade hon vänt sig neråt igen efter att ha legat på tvären i ett par dagar      

Gravid vecka 38, bf 4 juni.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma