• MCT79

Plus igen efter mf/ma

FruW skrev 2011-10-21 13:34:21 följande:
    Ni har fullt upp ser jag! ;)

Mobilen ringde på lunchen, dolt nr... Hjärtat stannade o jag flög ut ur lokalen för att kunna prata ostört... Det var bara kuratorn som ville boka om en tid...

Jaja, han ringer väl i kväll... Bara vi får ett positivt besked! VILL INTE behöva ta de där tabletterna, o VILL INTE tillbaka till vi som väntar på plus-tråden! Även om det är jättetrevligt där med!! Vill få fortsätta vara gravid o hänga här!!

Så ni vet...
    Gud det är skitjobbigt när man väntar på samtal sådär... jag hoppas hoppas hoppas hoppas att ni får glada nyheter... du ska vara kvar här inne nu, som du har kämpat för att ta dig hit... :(
    Väntar tvillingar! 21+3 idag!
  • MCT79
    Bellas7 skrev 2011-10-21 14:18:12 följande:
    Jodå den tog jag för ett par dagar sedan :) men ska ta ett nytt utan det fula trynet .

Mimmi det kommer gå skitbra
    Fi fan! Då har jag större mage än dig!!!  Förvånad
  • MCT79

OKej.. är ni beredda??

21+3 då. Nån nakenbild får ni inte. ;)
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-10-21 18:03:22 följande:
    den är så gigantisk så den ser du ju hemifrån dig. ;) 
    Pfft! kom igen nu!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-10-21 18:47:27 följande:
    Åh vilken fin mage du har!!! Har vuxit en del sen vi sågs :) jag vill se nakenbild, jag vill jag vill!!!
    Hahahah!  Vi får se, i morgon kanske. ;)
    Odetta skrev 2011-10-21 18:46:48 följande:
    Mct: du är sååååå fiiiin!!!!!
    tAAAAAACK! Hjärta
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-10-21 18:51:06 följande:
    Mct: ångrar du nu att du klagade på att det inte syntes förrän typ i v 17+? för nu har den verkligen kommit med buller och bång! Vad fin du är! :)
    Hahah Näääe ångrar inte det... var mer orolig då... NU syns den ju... och så har jag sista tre dagarna börjat känna små buffar...
    Senast nu ikväll när jag var på ica för att hämta ut ett paket... nån sparkade mig rakt i naveln!
  • MCT79

Underbart Mimmi!!!! Gud vad glad jag blir!! Ha en fantastisk helg! î?¢

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma