Evve81 skrev 2011-05-14 12:59:46 följande:
+46 är landsnumret till Sverige
Telgebo: Vad jobbigt med din syster. Men soc kan väl inte utgå ifrån att det inte kommer funka för dig med en bebis. Kanske är bra med ett möte innan bebis kommer. Du tror inte att din syster bara vill väl då? RIktigt trist i alla fall!
Vi har URTRIST väder. Maken och dottern åkte och fiskade med min bror och en kompis tillhonom. Sonen sover på soffan och jag är själv och funderar på vad jag ska göra. Antar att jag och prinsen ska ut i regnet sedan för han älskar vattenpölar!
Tack för landsnumret, hoppas 2 barns mamma 84 ser det också.
Ang min syrra så vet jag inte vad hon tänkte med att ringa och socanmäla mig, hon känner oro pga att mina äldre barn bor hos pappan, men vad sjutton. Jag hade en depression i samband med att jag och exet separarerde jag hade dåligt samvete för min äldre barn, men konstigt, men det är ju inget som påverkar mig på samma sätt idag och knappast något som kommer påverka en liten bebis. Jag mår ju inte alls på samma sätt idag 2,5 år senare och skulle knappast göra något galet och inte ta hand om mitt barn och de barn jag redan har. Min syrra känner ju knappt mig, hon har ju tom sagt att jag inte är hennes närmsta familj så jag ser det bara som att hon har gjort det här för att ställa till det för mig. Hon är missunnsam hon vräker ofta ur sig att jag är pappas gullegris, du har alltid fått mer än mig, du har så jävla lätt att bli gravid och min kille vill inte ha fler barn och du kan bara ligga en gång så är du gravid, har alltid sånt jävla flyt med allt medans en annan får kämpa för allt. Hon känner inte mig som sagt med tanke på vilket helvete jag levt i de senaste 2,5 åren. När hennes barn döptes så sa hon att hon bara bjöd de närmsta och de var inte jag så jag ser inte att hon gjorde detta för att hon vill mig väl, hon är sotis på att jag väntar barn helt enkelt. Jag tror soc kommer lägga ner allt det här när de får höra hur det ligger till, att det är en anmälan som är en svartsjukkegrej från min syrras sida. Jag hoppas det iaf, men klart fan jag är orolig med tanke på att mina andra barn bor hos sin pappa men nu finns det ingen engagerad fader till detta barn som jag nu väntar, men jag är fullt kapabel till att ta hand om ett barn hur bra som helst, jag är ingen jädra idiot som inte vet vad jag gett mig in på.