• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • 3 barns mamma84
    odd
    Spännade haha vi har en kändis i tråden hahahaTungan ute
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Dag och natt
    mallanis skrev 2011-02-23 14:44:23 följande:
    Vi saknar dig också havsklippan!

Va bra att du uppdaterar oss om Wilma! Jag har iaf inte läst det, måste kännas bra ändå att ni verkligen tog rätt beslut! Ta han om dig och hoppas att du snart är här inne och skriker högt =)
    Skrattande Kram på dig!!
  • 3 barns mamma84
    Dag och natt skrev 2011-02-23 14:59:09 följande:
    V 22-23 när vi väl avbröt graviditeten. Fick veta att graviditeten inte var frisk på RUL. Ja du det var och är en mardröm... men på nåt underligt sätt orkar man gå vidare. Viljan till att skapa ett nytt liv är starkt!
    Hjärta
  • Marlyn
    mallanis skrev 2011-02-23 14:55:52 följande:
    Kan ni hjälpa mig snabbt ni som har skötbord och har en sån där skötbordsdyna- vad är det för mått på den? Såg en på ICA för bra priis men den såg smal ut? Vad har ni för mått?  ska iväg till stan typ nu....tänkte kanske fynda den!
    35*60 är den från IKEA som jag har
  • Dag och natt
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 14:57:34 följande:
    Havsklippan
    Gumman du är så stark av dig att ni bara jobbar vidare och att ni har ju ett barn en willma men att hon är där uppe och ser ner på mamma och pappaHjärta
    Ägglossningen kommer och snart får du ett Plus och en stark syskon till willma tjejen{#emotions_dlg.flower}
    Jobbigt just nu men snart OJ vad jag kommer gråta av lycka när jag läser att du fått ett syskon i magen.
    Miss u darling men snart här du här med oss igenSolig
    Du är så gullig vet du det! Jag hoppas jag kommer hit snart igen, fast som läkaren sa, jag får nog tyvärr ställa in mig på att jag kommer må lika dåligt nästa graviditet, så hinken och toaletten får bli mina bästa vänner igen verkar det som - och då pallar jag nog ändå inte att skriva så mycket. Glad
    Kram vännen!
  • Marlyn
    3 barns mamma84 skrev 2011-02-23 15:00:07 följande:
    odd
    Spännade haha vi har en kändis i tråden hahahaTungan ute
    Det hade jag i min förra gravtråd också =)
  • Pancakes

Stor kram till dig Havsklippan! Skönt att höra ifrån dig! Förstår att det måste kännas skönt att veta att ni tog rätt beslut ändå. Ni hade mer eller mindre inget val kan man säga. Ni är starka som kämpar vidare och snart snart har ni ert efterlängtade barn. Det är ju väldigt ovanligt det som drabbade er så ni har ju verkligen haft er otur nu och nästa gång går det bra!

• 3 barns mamma84
    Marlyn skrev 2011-02-23 15:04:20 följande:
    Det hade jag i min förra gravtråd också =)
    Haha okej  ja det finns 2 st kändisar i denna tråd Odd och lilla jag FINNS det mer ??
  • 3 barns mamma84
    Dag och natt skrev 2011-02-23 15:04:12 följande:
    Du är så gullig vet du det! Jag hoppas jag kommer hit snart igen, fast som läkaren sa, jag får nog tyvärr ställa in mig på att jag kommer må lika dåligt nästa graviditet, så hinken och toaletten får bli mina bästa vänner igen verkar det som - och då pallar jag nog ändå inte att skriva så mycket. Glad
    Kram vännen!
    *ler* gumman det är bara ta en hink som du ska ha i graviditetn måla den typ rosa skriva text som
     ''JAG ÄR GRAVID''
    haha då blir det alltid roligt att ha den framme
  • sugarrush
    Dag och natt skrev 2011-02-23 15:04:12 följande:
    Kram vännen!
    Hej vännen!
    Vad jag är imponerad av dig som orkar kämpa vidare!
    Läste om obduktionen... Även om det måste varit tungt så tycker iallafall jag att ni gjorde helt rätt val, speciellt nu i efterhand när det visar sig att bebisen inte skulle ha klarat sig.
    Det är svårt att veta vad man ska säga och skriva, ni har verkligen gått igenom något enormt tufft.
    Har tänkt på dig många gånger, vill ha tillbaks dig i tråden.

Hoppas du snart kommer in och tjoar att du är gravid igen!
    Hoppas hoppas!
    Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma