• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Happiness

Gud vad gott med negerbollar...gjorde ju kladdkaka igår på Canderel..total KATSTROF!!! Avråder starkt

• Happiness
    SUGARRUSH: Tycker också det är lite pest att behöva sticka mig. Ibörjan tog det ju emot nått så fruktansvärt och det ska det ju vara. Inte naturligt att skada sig liksom. Men konstigt nog vänjer man sig jätte snabbt. Jag har ju både tagit Gonal (IVF) sprutor varje dag och nu stick i fingret. Nålarna är ju så super super tunna. Är det någongång det tar emot så kan du alltid ta lite Emlacreme.

Är det någon studie du ska vara med i ?
  • Happiness

Här river vi av alla inlägg från idag TOTAL SPAMMING:

KRAMAR TILL DE SOM ÄR OROLIGA FÖR MF.... Ni ska stanna kvar här och det med basta....{#emotions_dlg.djavulsk}

• Happiness
    Pancakes: Hittade du något på Barkaby??? var det mycket folk?...önskar kag kunde varit där och shoppat loss. Haha idag har jag köpt en liten Hello Kitty som sak hänga i barnvagnen (man får ju inte slå på för stort )
  • MCT79
    Happiness skrev 2011-02-24 16:18:26 följande:

Gud vad gott med negerbollar...gjorde ju kladdkaka igår på Canderel..total KATSTROF!!! Avråder starkt

Usch stackare... LCHF godis är ju sådääääär...  Kokostoppar funkar ju om man gillar dom...
  • MCT79
    Happiness skrev 2011-02-24 16:23:16 följande:
    Här river vi av alla inlägg från idag TOTAL SPAMMING:

KRAMAR TILL DE SOM ÄR OROLIGA FÖR MF.... Ni ska stanna kvar här och det med basta....{#emotions_dlg.djavulsk}
    *kryper ihop av ren rädsla.... okej!...*
  • Happiness
    Färnevik: Håller tummarna att samtalet gick bra idag och att du får sagt ALLT det du vill och sen blir lyssnad på självklart Virka lugnt! Man ändrar sina värderingar med åren och det kan bli hur bra som helst. Man lägger till vissa saker och förkastar andra. Tycker det låter fin fint!!!!!
  • Happiness
    MCT79 skrev 2011-02-24 16:26:36 följande:
    *kryper ihop av ren rädsla.... okej!...*
    Haha nej det var ju inte till dig jag röt . Det var till det mest meningslösa på denna jord...MF/MA.
  • Happiness
    MCT79 skrev 2011-02-24 16:26:02 följande:
    Usch stackare... LCHF godis är ju sådääääär...  Kokostoppar funkar ju om man gillar dom...
    Åh har du inget bra tips på vad jag kan ta när det är mysdax och suget sätter in. Gillar caschew nötter...men det börjar bli lite enformigt 
  • Pancakes
    Happiness skrev 2011-02-24 16:24:59 följande:
    Pancakes: Hittade du något på Barkaby??? var det mycket folk?...önskar kag kunde varit där och shoppat loss. Haha idag har jag köpt en liten Hello Kitty som sak hänga i barnvagnen (man får ju inte slå på för stort )
    Oj, köpte massor men det var helt galet med folk. Folk köade utanför i 18 minusgrader , brrr! Har i alla fall köpt spjälsäng och skötbord och babysitter och det blev riktigt billigt. Och så lakan också hittade jag billigt.

Öppningserbjudanden gäller ett par dagar till så det är nog ingen brådska. Men idag bjuder de på tårta ni som är sötsugna :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma