• MCT79

Plus igen efter mf/ma

SoMa72 skrev 2011-11-09 08:54:44 följande:
    Jag mår bara bra, lite svårt att andas ibland, men nån kollega sa att det var vanligt, så inget jag hakar upp mig på... Dock är jag lite täppt på kvällarna och låter tydligen som ett ånglok när jag sover, förr sovjag helt ljudlöst, nåja, nåt ska han ha för att han slipper bli stor o tung osv! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Helt rätt!! Min sambo spelade in mig med iphonen häromnatten... är det inte dödsstraff på sånt?!
    Väntar tvillingar! 24+1 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-11-09 09:35:32 följande:
    Nästan så, men å andra sidan är de bra att ha kvar om man behöver avlastning...
    du har en poäng... han får leva ett tag till då. ;)
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-11-09 10:18:01 följande:
    Ja, ett tag till, sen kan vi i värsta fall fixa ett kollektiv!
    Låter som en bra lösning!! Vi är ju flera med samma "problem"... ;)
  • MCT79
    MissT skrev 2011-11-09 10:26:59 följande:

Men vad är det som händer härinne??? Hänger inte med för 5-öre men tycker att det är tråkigt att se att det tjafsas en massa härinne och hoppas att det ger med sig.

MCT vad trist att du är yr. Hoppas att det ger med sig snart och att du får hjälp om det inte slutar.
    Vill ju inte att du ska svimma igen.

Här är det maken som snarkar som en ångvält vilket gör att jag har ännu svårare att sova än jag redan har. Brukar ta mitt täcke och kudde och lägga mig i Pyrets rum (håller på och gör i ordning det) vissa nätter då han snarkar riktigt illa

Du kan flytta in du också om du vill! Solig
  • MCT79
    MissT skrev 2011-11-09 10:31:01 följande:
    Tack vad snällt Det gör jag så gärna Tungan ute
    Vilken vision... en stoooor lycklig grupp gravida kvinnor.... nån som ser haken? Cool
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-11-09 10:40:41 följande:
    Och hormoner! ;)
    Juuuuust.... kommer vi slå ihjäl varann??  Tyst
  • MCT79

Blääää... ska åka in på koll tycker dom... pga yrsel och så.....  talk to you later...

• MCT79

Hemma igen. Alla värden bra. Fick lyssna på hjärtana. Blodtryck och blodvärdet bra.
    När vi var där blev jag klen igen så hon skickade mig till spec mvc för att träffa läkare.
    Han var nöjd med mig, gjorde UL (bonus!) och sa att det låter som livmodern trycker mot de större kärlen. Möjligen i kombination med blodtrycksfall.
    Ska byta läge ofta.... Så. Känns bra.

Hb var 130! Bra! Har tom gått upp lite.. :)

• MCT79

Hoppas din dag blir fantastiskt mimmi!! Hjärta {#emotions_dlg.flower}

Väntar tvillingar! 24+4 idag!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-11-12 16:47:28 följande:
    Nu är du gift Mimmi! Hurra för er! Kram!
    Tänkte precis samma sak! Fru Mimmi!
    Väntar tvillingar! 24+4 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma