• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Evve81 skrev 2011-11-06 09:42:54 följande:
    MCT: Hur mår du idag???
    Ungefär som igår.. lite bättre tror jag. Inte värre än att jag kunde gå på ikea idag... med 4 mijloner andra människor..
    Men nu har jag ont och är trött! =)
    Väntar tvillingar! 23+5 idag!
  • MCT79

Om grunden till att de "tagit" henne är din depression så lär du ju få tillbaka henne när du mår bättre!

• MCT79
    telgebo skrev 2011-11-06 19:43:35 följande:
    De säger att det beror på det, men det har ju också inkommit orosanmälningar under min graviditet.
    Det bästa du kan göra är väl att samarbeta med dem? De kan ju inte ha hunnit utreda orosanmälningarna sedan hon föddes? Hon är ju bara lite över 3 veckor...
    Väntar tvillingar! 23+5 idag!
  • MCT79

Bara en vecka kvar till TUL... känns som evigheter sedan vi såg dem sist....

Väntar tvillingar! 23+6 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-11-08 19:15:14 följande:
    Åh vad härligt SoMa med såna sparkar!! :)

Var på Ivf-enheten i går, vår behandling planeras att starta kring nyår med äggplock i mitten av februari :)
    Vad spännande... mycket som händer nu! <3
    SoMa72 skrev 2011-11-08 20:01:31 följande:
    Mct, ett till vad? Om du menar RUL så har jag gjort mina två, 14:e och 28:e okt.. Ditt TUL kommer gå jättebra! Mimmi, vad bra med ivf-start kring nyår! Är du nervös inför bröllopet nu, gullfia?
    Sorry.. jag är lite efter.....
    Väntar tvillingar! 24+0 idag!
  • MCT79

T´s tråd är stängd för inlägg... jag tror det är jättebra.

Väntar tvillingar! 24+0 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-11-09 08:44:51 följande:
    Alltså är det bäst att skriva om neutrala saker som ingen kan misstolka på nåt sätt Tungan ute 

Stackars dig MCT som är yr osv, kan du ha järnbrist kanske? Eller så har du redan fått tabletter för det? Jag måste ärligt säga att det skrivs så mkt här ibland att man inte hänger med... Sorry om jag missat det?

leaeva, hur går det för er???

Kram på er, gullfisar! Hjärta
    Neutralt! Vi kör tema schweiz nu! ;)
    Jag börjar undra vd som är fel... låg blodvärde kanske ja.... lite hjärtklappning också... jobbigt! Käkar ju järn sen ett tag tillbaka dock! Vi får se!
    Hur mår du själv??

Kram gullfis! ;)
    Mamma till W skrev 2011-11-09 08:47:17 följande:
    Jag mår bra, har ju två Alvedon i kroppen! ;) annars har jag haft sammandragningar hela morgonen. Och w försöker sätta på mig hennes strumpor! ;)

Är det blodtrycksfall du råkar ut för? Alltså om du tror att det är det?
    Alvedon är fantastiskt....älska alvedon... kärlek...
    Blodtryck/hb/ouppfostrade bebisar som ligger mot vitala kärl? dunnooo...
    Väntar tvillingar! 24+1 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma