• MCT79

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-11-16 00:37:41 följande:
    Kjaam: Grattis till din lille son som blev 2 månader i förrgår. Min dotter är född 1 månad senare och blev 1 månad i måndags och jag håller med. Tiden har verkligen gått så fort. 1 månad som gravid kändes ju mycket längre.

Idag onsdag ska jag träffa min underbara älskade fantastiska dotter, jag längtar så efter henne.
    Vad skönt du får träffa henne Telge!
    Sir Bubbalots mamma skrev 2011-11-15 22:26:47 följande:
    Min underbara son blev 2 månader igår.. shit va tiden rusar förbi!

Fin han är! Hjärta
    Mamma till W skrev 2011-11-15 20:07:24 följande:
    Helt galet vad mycket sammandragningar det var ikväll! Så fort jag rör mig drar det igång. :(
    Känner igen det där...  Min foglossning har dessutom tagit en steg mot det sämre... men jag har gjort lite för mycket också...
    Väntar tvillingar! 25+1 idag!
  • MCT79

Halloj... jag är kvar.. men tröööött!
    Niferex har jag ätit sedan rätt många veckor. Vet en del som mått illa av dem och att det då hjälp att man tagit dem på kvällen istället för morgonen.
    Ingen koll på glukosbelastningen... jag har legat lågt och bra i sockret... för mig är det mer blodtrycket som är uppe och naffsar på vad som är ok!

I söndags morse beställde vi en Urban Jungle duet från holland... i måndags kl 13 kom ett mail som bekräftade att de nu skickat till mig.... IDAG 10,30 ringer en kille från posten och frågar om jag är hemma så han kan leverera! Förvånad

Väntar tvillingar! 26+1 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-11-23 15:33:22 följande:
    Hur funkar din mage med Niferex? Min är ju tillräckligt illa innan, så hoppas jag i så fall tillhör de få som blir lösare av dem.
    Blev jätteförvånad att BT var bra, jag brukar vara så nervös att de oftast får mäta om flera ggr, men idag gick det på första försöket.

Ja, jag såg bilderna på kartongerna i ert garage i nån annan tråd, vad kul! Och shit vad snabbt ni fick den...
    Jag tycker faktiskt jag har blivit bättre sista tiden.. vet inte om det är järnet eller nått annat.... men jag har kunnat s-ita ordentligt nästan varje vecka... Cool
    Väntar tvillingar! 26+1 idag!
  • MCT79
    kajsalisa skrev 2011-11-24 11:31:54 följande:
    Wow mct, va snabbt det gick att få vagnen. Vill gärna ha mer info om företaget så småningom när det är dags för nummer två för oss. ;)
    Jag beställde min från Tyskland och blev jättenöjd, men det tog betydligt längre tid...
    Ja helt otroligt... vi packade upp allting igår bara för att se att allt var med och var helt och så. Allt ser jättefint ut! :D

www.babyjungle.nl/ är sajten. Rekommenderas varmt!
    Väntar tvillingar! 26+2 idag!
  • MCT79
    kajsalisa skrev 2011-11-24 12:11:35 följande:
    Tack. Dum fråga, men är det bara Urban då?
    Näe dom har fler märken. Men Urban och Phil &Teds är nog de mer välkända... Easy Walker finns också.
    Väntar tvillingar! 26+2 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-11-26 00:39:11 följande:
    Skickar en hälsning från N.Y. O hoppas alla mår bra!! Kram
    Det låter som ni håller ettt högt tempo i NY; det finns ju såååå mycket att se att göra. Du måste visa bilder på granen sen, den ska vara fantastisk!

Kram!
    Väntar tvillingar! 26+4 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-11-26 13:03:10 följande:
    Granen var inte klar, så inte så mycket att se...

Grattis pandora!

Har gått jättebra hela resan, har knappt tänkt alls på vår situation o vårt senaste mf.. Tills i går då vi gick förbi en butik med mammakläder, som jag tidigare hade planerat att gå till... Var som att få en spark i magen, och sorgen kom tillbaka.

Men men... Idag flyger vi till Florida, i morgon börjar kryssningen :)

Stor kram till er
    Skönt att få koppla av lite iaf.... tankarna kommer när man minst anar det. En doft, någons ord, en sak...

Stor kram!! Saknar dig på Wordfeud! ;)
  • MCT79
    FruW skrev 2011-11-26 14:51:36 följande:
    Tack vännen! Jag kommer slå dig big time när jag kommer hem igen ;)

Dags för lite nya magbilder här i tråden tycker jag, snääääälla!

Ngn som hört från leaeva på ett tag? Undrar om se fått komma hem?
    Ska försöka ta en i kväll!... =)

Vi pratade om leaeva när vi var iväg och handlade, har inte hört nått på ett tag nu... hoppas allt är bra!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma