• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Evve81 skrev 2011-11-05 07:11:58 följande:
    MCT: Jag kunde inte använda foglossningsbälte för jag fick ett och provade några gånger. Jag fick fruktansvärda sammandragningar av det och illamående! Du kanske klämde ihop något som inte skulle klämmas ihop. Uswch vad otäckt hoppas du mår bättre! Kram till dig
    Ahh... har det på igen nu och jajg kan inte säga att jag mår prima.... har inte svimmat dock.. men yr och lite illamående.. skum...
    Väntar tvillingar! 23+4 idag!
  • MCT79

Har varit utan bälte hela dan men mår fortfarande konstigt... lättar det inte om ett par timmar får jag väl ringa (någonstans?) och rådgöra..

• MCT79
    telgebo skrev 2011-11-05 17:30:11 följande:
    jag saknar henne så oerhört mycket att mitt hjärta brister itu snart
    saknar henne???
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-11-05 17:28:56 följande:

här är hon, mitt allt.
    gud vilka härliga kinder....  :D
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-11-05 17:39:41 följande:
    Ja saknar henne så
    okej.... hänger inte riktigt med... är hon sjuk?
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-11-05 17:46:00 följande:
    Vet inte hur mycket jag vågar skriva här, vill inte hänga ut mitt liv på det sättet. Kan jag inboxa dig? Kan det stanna mellan oss?
    Visst kan du inboxa mig om du vill... nu tror jag vi har blockat varann men...
  • MCT79

Nu har jag pratat med dom på förlossningen... om jag mår lika skumt i morgon bitti eller blir sämre så tycker de jag ska komma in för koll...
    Inte vet jag vad de kollar men.... känner mig lite "utanför mig själv"... och mår illa... Hon köpte inte riktigt tanken på att tvillingarna trycker mot något viktigt för då borde det lätta när jag ändrar läge eller står på alla fyra.... men it´s same same...

• MCT79
    Evve81 skrev 2011-11-05 19:09:20 följande:
    Telgebo: Va saknar du henne. Vad har hänt då är hon jsuk eller? Skickar en bamsekram till dig! Inboxa mig om du vill.

MCT: Lika bra det. Känner du dig orolig tycker jag du ska be att få kolla direkt!  Jag mådde också helkonstigt när jag hade foglossningsbältet men det släppte efter en liten stund när jag tog av bältet. Om jag vore du skulle jag inte använda bältet på några dagar.
    Har inte haft det på sedan igår.. men mår lika.. har inte svimmat mer dock... hon var lite inne på att blodvärdet eller blodtrycket har sjunkit fort eller nått....  de har liksom inte kollat ett hb på mig sedan v. 16...
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-11-05 23:53:07 följande:
    Sugarrush: det är så orättvist! Min kusin är en bra bit över 40 men hans fru 32. Tror att det tog hårt när jag väntade Wilda för då varken pratade han med mig eller träffade oss på ett år (Wildas dop). Jag känner mig så skyldig fastän jag inte borde. Jag och min man är inte de mest fertila människorna och det vet min kusin om. Och jag vet att han inte klandrar mig (han älskar w)- det är jag som inte vet hur jag ska känna, vara och bete mig.
    Har du provat prata med honom om det? En tanke... kan ni tänka er att ha din kusin och hans fru som gudföräldrar till W2?
    Väntar tvillingar! 23+5 idag!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-11-06 08:53:55 följande:
    Mct: vi hade ett samtal vid midsommar då jag drömde att de väntade trillingar. Och det var först vid midsommar som han tog till sig Wilda. Innan hade han inte sagt ett ord om henne eller liknande. Han hade sett henne vid dopet men han kom aldrig nära. Så är väl det som gör det så svårt! Jo jag har faktiskt funderat över att ha honom som gudfar. Kruxet är ju att vi är två om att komma överens om den "rollen". :)
    Mmmm.. jo ni lär ju tycka det är en bra ide båda två liksom...  jag tycker det låter klockrent... och troooor det skulle göra honom glad!
    Väntar tvillingar! 23+5 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma