• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Stooort grattis Mimmi!!

• MCT79
    Bellas7 skrev 2011-11-13 21:00:06 följande:
    Här är det ok. De två stora ligger på 1600gram nu och sköter sig :) Elton vägde idag 1250gram. Han ligger fortfarande i cpap på natten och han har fortfarande syrgas. Inte mycket men ett par procent, vilket är super jobbigt för oss men enligt läkarna är det normalt då de bara är i vecka 32.

Vi bor på neo och det är fulla dagar ca 16-18 timmar då vi sköter barnen. De ligger i vanlig säng så de har kläder på sig i storlek 38. Smått smått. Vi har ett par veckor till här men det är den lille som bestämmer. Vi är hoppfulla att komma hem under första el andra veckan i dec.

Shit jag är mamma till trillingar :) :) :)

Hoppas att ni alla mår bra
    Vad härligt att det verkar gå åt rätt håll leaeva! Även om jag förstår att det går saaakta..

I morgon har jag tul och nu under kvällen har jag blivt skitnojjig.... har magen växt? tänk om dom är alldeles för små? 'nojj nojj nojj'  *suck*
    Väntar tvillingar! 24+5 idag!
  • MCT79

Tack alla för era tummar, det såg fint ut allting... att man alltid ska oroa sig...

Fick könen bekräftade ytterligare en gång och nu var det solklart! En av varje sort!
    Tjejen vägde ca 737 gram (-6,7%)
    Killen vägde ca 741 gram (-6,2%)
    Så de är väldigt jämnstora! Skönt.. det andra det kollade, flödet i navelsträngar och artärerna som försörjer livmodern såg också bra ut!

Nytt läkarbesök och BM besök om två veckor! Solig

Väntar tvillingar! 24+6 idag!
  • MCT79
    Pandoras box78 skrev 2011-11-14 14:28:46 följande:
    Grattis till ett härligt bröllop Mimmi!!

Idag har jag bokat tid för KUB, så fredag om 2 veckor får vi en extra kik på pyret Hjärta
    Spännande med KUB! Hur långt gången kommer du vara när det är dags?
  • MCT79
    Pandoras box78 skrev 2011-11-14 17:01:35 följande:
    Då kommer jag att vara i 12+1
    Det känns lite overkligt att det *peppar peppar* verkar gå vägen denna gången
    Som mig då, jag tror jag var däromkring också! Dom är så söta då! :)  Hjärta
  • MCT79

Vad härligt det låter Mimmi! Kanske ska ge med mig och gå nedför altaret ändå....;)

När åker ni på er resa?

• MCT79
    FruW skrev 2011-11-14 20:06:34 följande:
    Det tycker jag verkligen du ska göra MCT, det kommer du inte ångra! Vi åker på måndag :)
    Hihi, ohh hälsa new york massor!!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-11-14 21:19:13 följande:
    Det ska jag göra! Ska stå i central park o ropa högt: aj shall säj hellå fråm MCT! ;)
    Yäss!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-11-14 21:31:27 följande:
    Var och tränade idag... och efteråt så tog jag en sväng in i solariet.. Där konstaterade jag en fin ekvation

solarium+foglossning = ingen bra idé.

Jag höll på att fastna där eftersom jag inte kunde resa på mig. haha 
    Pics or it didn´t happen!!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma