• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Okej.... sambon kollar tecknad film och gråter.... vem av oss var den gravida nu igen?!

Väntar tvillingar! 28+5 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-11 18:15:44 följande:
    Hahaha! Nej jag ska inte skratta, är en riktig lipssill jag med! Kan inte lyssna på fattig bonddräng utan att få en stor klump i halsen...
    Jag saknar ord mimmi! Du har en ursäkt iaf!
    Han sitter här och toksnörvlar!  Lite sött är det ju.... men fatta vad han kommer lipa när barnen föds...  igår grät han för att den ena hade hicka.... ?!
  • MCT79

Mimmi kommer göra den enda rätta. Fina flickor väntar med sex till bröllopsnatten och sen föds bebis 9 månader senare. Helt enligt protokoll.

Håller tummarna för att det blir så mimmi!! Hjärta

• MCT79

Har inte heller någon bra ide MissT.. du ska se att det lättar och kan läka om hostan lugnar ner sig framöver...

Väntar tvillingar! 28+6 idag!
  • MCT79

Måste gnälla av iag lite.... har varit frisk länge nu.... men jag tror fasen en förkylning är på intågande.... sucks!! Vänta bara, lagom till jul! Skrikandes

Väntar tvillingar! 29+0 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-13 07:11:40 följande:
    Hoppas du klarar dug MCT!

MissT låter urjobbigt att ha så ont!! Jag håller tummarna för att det snart går över!! När har du bf?

Ni som kört med progesteronvagitatorer, hur kände ni? Några biverkningar? Började i söndags o igår var jag supernere..

Tycker också att det mesta verkar rinna ut igen, några tips?

Kram
    Jag tog ju bara mina en gång per dag, dvs på kvällen... men visst rann mycket ut på morgonen.
    Det som kommer ut är ju rätt kladdigt och "fett" så min gissning är att mycket fastnar på insidan innan det rinner ut..
    Andra gången nu hade jag ju crinonegelen istället. Den rinner inte alls ut på samma sätt utan skapar istället klumpar som kommer ut när man minst anar det..... ooooh det ääääär härligt att vara gravid.. ;)

Märkte inga särskilda biverkningar... men jag verkar ju inte superkänslig för hormonerna överlag...

Hoppas det känns bättre idag!
    Väntar tvillingar! 29+0 idag!
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-12-13 15:56:10 följande:
    Hoppas du inte blir sjuk nu! Kan du köra nån vitlöksboost kanske? Fast det är kanske för sent?
    Verkar som det klingar av.... känner inget mer.. :)

Måste fråga er som gjort det här förut... jag har som typ mensvärk... hade rätt mkt igår morse sen var det lugnare...  men i natt har jag varit vaken av och till sedan halv ett med samma värk...

Nu på morgonen samma sak... känns inte direkt som sammandragningar heller..
    Väntar tvillingar! 29+1 idag!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-14 08:04:54 följande:
    Mct: förvärkar eller växtvärk. :)
    Då hoppas vi på växtvärk då...  La mig igen efter frukost och somnade, borta när jag vaknade men så fort jag rör mig kom det tillbaka... irriterande!
    Väntar tvillingar! 29+1 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma