• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Muffe

Härligt att höra Sugarrush, och grattis till rekordet!

• färnik
    needtobreathe skrev 2011-02-27 00:09:46 följande:
    Måste bara gnälla.. har sån jäkla "mensvärk" hela tiden, o de verkar som de börjat sippra vatten igen..
    Tycker verkligen det låter som att Devin är på väg ut inom det närmaste...! Hoppas du åkt in för kontroll nu! (det stör mig dock lite att du med all sannolikhet kommer föda FÖRE MIG! Förvånad Hallå, jag är faktiskt en hel månad före dig på listan!!! Oskyldig)
  • färnik
    Muffe skrev 2011-02-27 08:55:31 följande:
    Vad för bindor behöver man hemma efter BB? Nattbindor typ?
    Största möjliga. Oskyldig Vingar är ett måste!
  • Muffe

Nattbindor är väl störst, eller finns det vanliga som är större?

• 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-02-27 09:23:05 följande:
    Hurra! 10+0 idag! Tvåsiffrigt!
    Är så glad att jag mår så bra, bara lite molvärk, lite ömma bröst och en svullen mage. Är även väldigt glatt överraskad att sprutorna är så enkla att ta.
    GravidGrattisGravid
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • färnik
    Muffe skrev 2011-02-27 09:41:41 följande:
    Nattbindor är väl störst, eller finns det vanliga som är större?
    Ja det är nog nattbindor som gäller. eventuellt kan apoteket dock ha ännu större, modell blöja (som dem man får på förlossningen)
  • Marlyn

Jag fick använda apotekets största bindor lääänge... fick även käka starka värktabletter eftersom jag hade så ont.

• Evve81

Sugar härligt!

Maken är och jobbar och jag undrar hur länge han jobbar. Imorgon måste han vabba med sonen som har feber Själv har jag dragit ett jätteprojekt med vår klädkammare. Jag konstaterar ännu en gång att mina barn har alldeles för mycket kläder. Hade tänkt sälja men tiden finns ju inte när man jobbar. Jag får ta tag i det till hösten när jag är hemma men nu håller jag på fundera vad jag ska göra av allt..... Nej åter till städningen!

• 3 barns mamma84
    Evve81 skrev 2011-02-27 10:14:18 följande:
    Sugar härligt!

Maken är och jobbar och jag undrar hur länge han jobbar. Imorgon måste han vabba med sonen som har feber Själv har jag dragit ett jätteprojekt med vår klädkammare. Jag konstaterar ännu en gång att mina barn har alldeles för mycket kläder. Hade tänkt sälja men tiden finns ju inte när man jobbar. Jag får ta tag i det till hösten när jag är hemma men nu håller jag på fundera vad jag ska göra av allt..... Nej åter till städningen!
    Som här då men slipper att städa idag städade igår kväll damsög och tvättade golv haha cp ryck igår kväll
    men jag ska se på film hela dagen laddade ner sex and the city hihi och sen ska jag leka lite med barnen hoppa i sängen typ sen jobbar sambon här med.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Muffe

Shit vad man boar! Nu fick jag ett ryck och skulle bara städa lite i köket, men det har slutat med att jag rivit ur alla skåp och tokrensar och slänger massa bunkar, kastruller osv.. haha!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma