• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-12-14 08:51:43 följande:
    Det är ju det som är så svårt att avgöra. Mensvärk, växtvärk och förvärkar känns ju likadant. :)
    Praktiskt!  eller inte.... haha!
    Väntar tvillingar! 29+1 idag!
  • MCT79

Sååå underbart mimmi!!!  Hjärta

Här vaknade jag med en tråkig skithuvudvärk.... IGEN. Känner mig bakis.... blöh. Vädret är 14 nyanser av brun-grått, jag har en del saker att göra men ork till ingenting.

Å denna rygg tar livet av mig.. jag får kramp precis under bh-bandet oftast till vänster om ryggraden och det gör så jävla ont!!  INGENTING HJÄLPER HELLER!!!!

Tack för ordet! /gnällkärringen

Väntar tvillingar! 29+3 idag!
  • MCT79
    Odetta skrev 2011-12-16 10:11:23 följande:
    Kramar om!
    Tack! ;)
  • MCT79
    SoMa72 skrev 2011-12-16 17:28:11 följande:
    Så himla underbart, Mimmi! MCT, hoppas du känner dig bättre snart!
    Jaaa jag är bara grinig! haha!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-16 17:39:44 följande:
    Jag är STENdöd här hemma. Har försökt få maken ta w men hon retar bara gallfeber (klättrar på allt hon kommer åt) på honom så då springer hon till mig så får jag trösta. Haha
    Känner igen mig.. inte många knop idag... Skulle fixa granen men kom av mig helt när ljusslingan var död... så inköp av sån i morrn...
  • MCT79
    Javisst skrev 2011-12-17 09:00:46 följande:
    Åååh, vilka underbara nyheter Mimmi! Hjärta

Ledsen för mitt pessimistiska inlägg häromdagen {#emotions_dlg.flower} Är för det allra, allra mesta på bra humör men hade en dipp helt enkelt. Allt är en himla bergochdalbana just nu - jag antar att ni förstår hur jag känner. Jag har som sagt en tid hos BM på torsdag för att lyssna på hjärtljud så biter ihop tills dess Om vi inte hör något hoppas jag att jag får en tid till UL samma dag annars tror jag nog jag åker in och sätter mig på gynakuten Skäms

Skickar en kram till de andra gnällkärringarna i tråden
    Du vi har alla depp-dagarn... därför vi har varann!
    Jag hade supersvårt att hitta hjärtljuden själv i början och då fanns det ändå två att hitta. Tvilling 1 är fortfarande svår att lokalisera ibland, i tisdags hörde barnmorskan moderkakan och sparkar men hjärtat tog det tid innan vi pejlade in!
    Väntar tvillingar! 29+4 idag!
  • MCT79
    telgebo skrev 2011-12-17 16:59:21 följande:
    Hej på er. Är inte här så ofta, är bara inne en kort sväng då jag är på några timmars permis från där jag bor just nu. Jag ska bo där tills början på januari.

Allt är fortfarande jobbigt och jag väntar på besked från hur det gick i rätten. Jag hoppas få svar innan jul men det kan dröja innan det kommer fram till januari, men dom hoppades på att kunna meddela mig innan jul.

Jag träffar min lilla älskade 1 dag/vecka i 1 timme, så nästa gång är nu på onsdag och sedan blir det ett uppehåll tills den 4 januari, känns tungt som fan att inte få fira jul med henne som man sett fram emot enda sedan man testade positivt då jag väntade henne.

Får se när jag kikar in här igen, har ingen dator där jag bor utan bara hemma och åker inte hem så ofta, blir 1 timme max 1 gång i veckan och då hinner man inte göra så mycket.
    Ah jag tänkte på dig idag!
    Kämpa på Telgebo!
    Väntar tvillingar! 29+4 idag!
  • MCT79

Hon är lite korkad också... mimmi alltså... om ni frågar mig...   Oskyldig

Väntar tvillingar! 29+6 idag!
  • MCT79
    Dag och natt skrev 2011-12-19 22:08:42 följande:
    Haha! Så du har insider-information om symtom som hon kanske inte tolkat tillräckligt bra?
    *host* Jag har tystnadsplikt. Skäms
    färnik skrev 2011-12-20 06:18:41 följande:
    Dagens felläsning av Färnevik... Oskyldig Eller nej, nu läste jag väl rätt, men jag läste bara biten jag kopierat ovan, och uteslöt resten av meningen...
    MCT79 skrev 2011-12-19 22:05:36 följande:
    Hon är lite korkad också... mimmi alltså... om ni frågar mig...   Oskyldig
    Åh! Snälla tråden! Hjärta Tungan uteFlört
    Men hur är det Färnevik? Läge att få till det, tyckte det är mycket freudianska felläsningar nu... vad var det sist?

JÄttesnälla.... men mimmi veeeet! Hjärta
    FruW skrev 2011-12-20 06:37:07 följande:
    Hmpf! Bara för att du vinner över mig varje gång i WF... Tur jag är bra på annat ;)
    Nu ska vi inte vara såna, lite roligt för mig att få vara den smarta ett tag! Solig
    Väntar tvillingar! 30+0 idag!
  • MCT79

Herregud..... 30+0 idag.... plötsligt slog det mig... det kanske blir bebis denna gången?! BebisAR...  Förvånad

Väntar tvillingar! 30+0 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma