• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • needtobreathe
    Telgebo;

Jag har inte tempat!??! Provade en halv månad för 4 år sen men de va inget för mig. Så, vad menar du?
  • Pancakes
    färnik skrev 2011-02-28 12:59:32 följande:
    Muffe skrev 2011-02-28 12:56:32 följande:
    Men det gör inget, för påsarna var ju svindyra!
    Jag tänkte inte köpa påsar, utan stoppa i en vanlig påse och använda som sophink bara. Glad
    Fast då försvinner väl vitsen med den? Att det ska vara luktfritt menar jag.
  • telgebo
    needtobreathe skrev 2011-02-28 13:19:33 följande:
    Telgebo;

Jag har inte tempat!??! Provade en halv månad för 4 år sen men de va inget för mig. Så, vad menar du?
    Du skrev att din temp diffade jättemycket i ditt inlägg om tempen i morse till mig.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • telgebo

Så skrev du till mig idag

Symptomen varierar hela graviditeten, min temp har diffat massor.. men men, ditt val :)

Då har ju du tempat anser jag under din graviditet.

Gravid v.6+1 BF 24/10
  • needtobreathe
    telgebo skrev 2011-02-28 13:31:52 följande:
    Du skrev att din temp diffade jättemycket i ditt inlägg om tempen i morse till mig.
    Ja, och det skrev jag även för några dagar sen och du tackade då för det och blev lugnad när min skiljde sig så mycket. Jag skrev även då att jag legat inne på sjukhus massor i början och att de DÅ tagit tempen på mig samma tid på morgonen, de är ju rutin - därav att jag vet vad min temp var eftersom jag har papprena på de hemma.
  • needtobreathe
    Telgebo;

Ja, då har väl sjukhuset tempat mig då. Jag äger inte ens ngn temp!
  • kajsalisa

Marlyn; gillar båda dina namnförslag, men jag skulle nog satsa på en mer traditionell stavning, Jackson, men det är ju en smaksak...

• telgebo
    needtobreathe skrev 2011-02-28 13:33:45 följande:
    Ja, och det skrev jag även för några dagar sen och du tackade då för det och blev lugnad när min skiljde sig så mycket. Jag skrev även då att jag legat inne på sjukhus massor i början och att de DÅ tagit tempen på mig samma tid på morgonen, de är ju rutin - därav att jag vet vad min temp var eftersom jag har papprena på de hemma.
    Jag tolkade det som du använt dig utav FF och tempat i orolighetssyfte efter plus som jag, fattade inte att det var sjukhuset. Har man ingen kunskap så så ör det kanske svårt att hänga med vad som anses som bra hög temp.

Du behöver inte låta arg, jag har väl inte gjort dig mågot illa eller.
    Gravid v.6+1 BF 24/10
  • Pancakes
    kajsalisa skrev 2011-02-28 13:37:34 följande:
    Marlyn; gillar båda dina namnförslag, men jag skulle nog satsa på en mer traditionell stavning, Jackson, men det är ju en smaksak...
    Instämmer! Fina namn båda två men skulle skippat "x".
  • MCT79

Hej hopp!

Sluta oroa dig nu Telgebo.. jag vet att det är svårt, men vi är gravida till motsatsen bevisats!

Jag behöver expertråd/tips... jag har inte bajsat på SEX DAGAR!   Från att ha varit lös i magen är det nu tvärstopp!! Jag äter frukt, grovt bröd, dricker massor, rör på mig, ätit katrinplommon... NADA!

Nu börjar jag känna av det om jag säger så!

/desperat

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma