• MCT79

Plus igen efter mf/ma

FruW skrev 2011-12-21 21:15:07 följande:
    ODD viskar hej o välkommen!

Javisst mina tummar är hållna för dig i morgon!
    Kliv över du också mimmi....
    Väntar tvillingar! 30+1 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-22 06:51:42 följande:
    Tack men jag vågar inte! Vad ska jag här o göra, jag är ju inte gravid som du vet... Vi får se efter den 30...

Håller tummarna javisst!!
    Ska nog knuffa in dig vad det lider... men jag vet.. läskigt.

Jag vill ha min kroppskontroll tillbaka! Igår kväll gick sambon på "jullov" så vi gjorde lite god mat och åt till middag..
    Jag sätter i halsen och hostar som en galning... får det under kontroll... Då är någon redan uppretad (gissningsvis tvilling 2) och riktar en karatespark/slag/skallning/whatever mot magsäcken och jag kräks.... 

RIDÅ.

Romantiskt va?!
    Väntar tvillingar! 30+2 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-22 09:11:39 följande:
    Ursäkta MCT, men får komiska bilder av det du berättar, men inte så kul att uppleva kanske!
    Liiite kul... i efterhand. ;)
    Odetta skrev 2011-12-22 09:16:10 följande:
    MCT...vilka små hulliganer! Hjärta
    Ja vad ska det bli!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-22 09:40:27 följande:
    Mct: din sambo blev väldigt till sig efter er romantiska middag va? ;)

Javisst: håller tummarna

Ego: nu har jag bytt mvc. :) kontroll imorgon så min nygamla bm (samma som w) får lite aktuella värden. Känns bra! Istället för att vänta till mitten av januari. Och nu kan maken följa med också. Han får uppdraget att ta hand om vilddjuret! :)
    Ja oja, han visste inte på vilket ben han skulle stå! ;)

Vad skönt! Hoppas det har nått bra förslag på åtgärd av ditt hb!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-22 18:42:44 följande:
    Åh vad underbart javisst! Sååå glad för er skull!!!!!

Inser att jag inte längre kan analysera min graviditet m h à gravtester. Förra gången hade jag ju superstarka streck men blev ändå ma... :( får sluta testa o ha tålamod antar jag. Inte min starka sida!!
    Hjärta
    Mamma till W skrev 2011-12-22 18:36:36 följande:
    Vad härligt javisst!

Här ligger jag i soffan och väntar på att mitt rivjärn ska slockna så vi kan plocka upp granen. Blir plastgran i år då vi åker bort på juldagen och inte kan hålla koll på vad katterna sysslar med. Och imorgon blir det tillräckligt fullt upp ändå! :)
    Pratade med min mamma tidigare idag som försökte klä granen... med hjälp av tre katter..... gick sådäääär..
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-22 18:58:26 följande:
    Mct kan allt om testförbud. Hon kan vara din mentor! ;) men hon var ju tvungen att testa i v 29 tokfian! Haha
    Jaaaaa.... men det KUNDE varit bandmask!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-22 19:53:05 följande:
    Fan jag bara grinar. Orkar inte med något alls utom jobbet.. Orkar inte med julen, orkar inte med ett mf till
    Åhh vännen! Jag hoppas tårarna är hormoner, tröttheten graviditeten och att det blir bebis denna gången!!

Du har fått jättefina tester, sett en hinnsäck som stämmer i storlek! Jag tror på dig denna gången!!

Tusen kramar!!
  • MCT79

Jag är så patetisk... vi har sett en film ikväll.. den slutade med att en tjej dog.. och det slutade med att sambon grät, jag skrattade för att sedan också gråta.... Så.. lite labila typ..

Går ner i källaren med en liten låda, när jag kommer ner är dörren in till tvättstugan nästan helt stängd... vi stänger typ aldrig den... jag får upp i skallen "tänk om nån smugit in garagevägen?"... i samma sekund skrapar lådan i en knapp på min tröja.. som sticker ut lite över magen...

Å jag blir så jävla rädd.... gallskriker.... varpå sambon tror jag håller på dör och tar källartrappen ner i typ 3 steg....

Vi måste verkligen lugna ner oss....really.

• MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-22 21:58:33 följande:
    Haha har du träffat på miklos i källaren mct?
    Om det nu vore han ändå! Det här var nån värre! Hemskare!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-23 06:21:29 följande:
    Tack så mycket!! Gud vad ni är snälla! Set känns att ni förstår, inte många andra "i verkligheten" som gör...

Känns lite bättre i dag. En v kvar till
    Vul, om inget händer innan dess..

Kram till er

O mabaja, försök ta set lite lugnt, om du kan , så kroppen får vila lite
    Det kommer hända maaaaaassor före VUL! Maten ska ätas, tomten kommer, klappar öppnas, få mer stryk i wordfeud, förhoppningsvis en rejäl snöstorm, långa promenader med hunden, mys med E, jag ska få skäll över vikten hos barnmorskan sen 29:e och vips! Så är det den 30:e och det är dags för er att se er böna!

Hjärta
    Väntar tvillingar! 30+3 idag!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma