• MCT79

Plus igen efter mf/ma

Dag och natt skrev 2011-12-29 21:56:55 följande:
    MCT: Phew vad de kan skrämma upp en, skönt att du hade känt dem sparka tidigare under dan. 

{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower} GRATTIS Cat79! {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Roligt att se dig vara tillbaka här  
    Kroppen är full av överraskningar. Jag förstod verkligen inte hur vi kunde bli gravida den här gången. Men jag klagar inte.

Måste välja barnmorskemottagning igen nu, gick ju till en på Kungsholmen förut men nu jobbar jag inte längre där from årsskiftet, samtidigt som den BM jag hade då bara jobbar en dag på mottagningen nu och resten av veckan jobbar på BVC och ledig en dag. Det känns som hon aldrig finns till hands även fast jag gärna hade behållit henne annars. Vill ju ha någon riktigt bra! 
    Var bor du Havsklippan? Kan verkligen rekommendera PrimaLiv!
    Väntar tvillingar! 31+3 idag!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-30 09:20:08 följande:
    Idag gäller det! Önskar att klockan kan gå lite fortare så vi får det ångestladdade beskedet..

Håll tummarna för oss är ni söta!
    Jag försöker mentalt vrida fram klockan vännen! Jag hoppas ni får underbara besked idag!!
  • MCT79
    FruW skrev 2011-12-30 10:13:40 följande:
    Nej aldrig sett något hjärta slå :( det är dags nu!!
    Ja det är fasen dags nu!
  • MCT79
    JoWiAn skrev 2011-12-30 10:56:24 följande:
    Jävl data... Nu skrev jag i fel tråd....... Sorry..
    Kyss
  • MCT79

Jag är med dig mimmi! Sitter som en lite djäv....ehmm.. ängel på din axel och peppar!! Kan du höra mig?? Cool

• MCT79
    sugarrush skrev 2011-12-30 11:27:09 följande:
    Nää huvudändan? Jag vill hålla i vul-grejen!
    Sugar...... för fan!  Det är MIIIIN TUUUR!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-12-30 11:35:11 följande:
    E de ju inte!!!! Du gör ju massor av kuliga ul hela tiden ju! Du får stå vid huvudändan!
    *muttrar*  ja för den här gången då... men då stå du i huvudändan vid förlossningen!!
  • MCT79
    sugarrush skrev 2011-12-30 11:37:13 följande:
    Okejrå. *sur*. Pratar du om din eller Mimmis förlossning nu förresten? Jag vill vara med på båååååda!!!
    Mimmis givetvis.. min bemanning är redan klar!

Jag planerar att skita ner mig ordentligt så i fotänden ska samtliga politiker i regeringen stå! Oskyldig Men det finns en ledig plats vid huvudänden om du vill peppa? ;)
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-30 11:52:25 följande:
    Jag skulle nog hålla mig till huvudet hela tiden sugar! Fröken fräken kommer ju snittas. Busungarna flyttar ju inte på sig. ;)
    *pfft* vi får väl se! dom har några veckor till på sig!
  • MCT79
    Mamma till W skrev 2011-12-30 11:55:57 följande:
    Mct: har du missat nånting? Du väntar två! Dvs många har en tendens att komma tidigt så dina kommer kanske redan i januari... Och om jag minns rätt börjar januari på... Söndag! ;)
    50% går förbi v 36! :P
    sugarrush skrev 2011-12-30 11:57:41 följande:
    Hehe MCT de kanske kommer på din födelsedag!
    Har drömt att de på TUL på tisdag inte har vuxit som de ska... och att jag fick ett nytt TUL  veckan efter.... = min födelsedag... och att jag snittades akut den dan sen... säg inte sådär! hahha!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma