• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • maria204
    Evve81 skrev 2011-03-07 19:03:09 följande:
    Sofy: Jag har aldrig sett någon....

Vår gisses dit är det ett tag för oss tror jag.

Angående RS så är ju det en vanlig förkylning för de flesta MEN småbarn och gamla kan få svårt att andas och blir mycket dåliga. Så för de allra flesta är det som en vanlig förkylning!

Imorgon ska vi som sagt på RUL känns riktigt spännande och nervöst. Barnen ska till barnvakt så det blir spännande!
    Lycka till! Ska ni ta reda på kön?
  • needtobreathe
    maria204 skrev 2011-03-07 19:02:02 följande:
    Ha ha ha... Vilket härligt diskussionsämne! Det ska ju vara familjeliv för att man ska berätta sådana här detaljer om sitt underliv...
    Hahaha de är ju helt fantastiskt! ;)
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-07 18:59:30 följande:
    Näää har ni,, avis jag blir nu då. Hur varmt har ni på dagarna?
    7- 8 g ca sambon säger 6
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Smålands jänta i storstaden

Pinklove: mår nog som dig.. Ganska så labil faktiskt, började böla när jag tog en promenad till Apoteket innan, bara sådär, så rann tårarna och gick inte att stoppa! På nått sått så känns det som om det inte kommer komma någon bebis, varje dag som går känns det som om bebisen kommer längre och längre ifrån, jag vet helt sjukt och egentligen inte alls sant.

Tabletterna funkar helt okej! klart det kliar fortfarande men inte i närheten av den hemska klådan jag hade innan! Kanske att jag får sova inatt! (förutom kissepauser, förvärkar och ont i kroppen då) men bebisen är så rolig, varje gång jag kliar på magen blir det en himla fart på honom! måste vara ljudet

• kajsalisa

Näe kära Telgebo, nu lägger du orden i munnen på mig och påstår saker jag inte skrivit. Har missat att du skrivit om det tidigare. Jag menade precis det jag skrev, dvs att du verkligen råkat ut för saker

• kajsalisa

Nu blev jag av med slutet på inlägget Telgebo. Det skulle vara;
    Att du verkligen råkat ut för saker

• Smålands jänta i storstaden

Sofy; lite äckelvarning först! Kunde inte låta bli att googla... Men testa googla-bilder slempropp så finns det några grisiga saker att titta på... Antar att du inte är en av dom som drar sig för att kolla

• kajsalisa

Amen va f-n. Varför kommer inte hela inlägget med? Vill iaf säga att du haft otur....

• needtobreathe
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-07 19:20:11 följande:
    Sofy; lite äckelvarning först! Kunde inte låta bli att googla... Men testa googla-bilder slempropp så finns det några grisiga saker att titta på... Antar att du inte är en av dom som drar sig för att kolla
    Hahaha åh tack! Tänkte inte så långt ;) Ska prova!

Nä ja e inte äckelmagad alls.. ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma