• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Längtan efter liten
    Pancakes skrev 2011-03-08 11:00:17 följande:
    Jag tycker gravidjeans är rätt sköna men har köpt flera av dem i en storlek större. H&M har förresten mammajeans för 199 kr just nu ifall nån behöver.

Gravidleggings ska jag också köpa sen. Vart har du köpt dina Mabaja?
    jag köpte mina gravidleggings på hm, jätte sköna...
    Längtan efter liten är stor
  • kajsalisa
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-08 11:03:40 följande:
    Redan fixat pancakes fuck bli lite halvt spydigt men va faan orka. Skrev - nej ingen bebis idag heller (han har fortfarande 11 dagar på sig) återkommer när han är här. Nu åker ljudlöst på!

Hoppas någon fattar vinken!
    Jag gör som på Facebook och trycker på Gilla-knappen... Flört
  • sugarrush
    Smålands jänta i storstaden skrev 2011-03-08 11:03:40 följande:
    Redan fixat pancakes fuck bli lite halvt spydigt men va faan orka. Skrev - nej ingen bebis idag heller (han har fortfarande 11 dagar på sig) återkommer när han är här. Nu åker ljudlöst på!

Hoppas någon fattar vinken!
    Min kusin skrev typ varje dag såhär på facebook "41+3 idag, ingen bebis i sikte ännu"
    Det funkade nog rätt bra.
    Fjärde gången gillt?
  • MelikaH

Hej!

Får man hänga på här? Jag fick MA i september förra året och lyckades bli gravid efter tredje försöket, nu är vi överlyckliga båda två och hoppas att jag klarar mig till slutet denna gången. Som ni säkert vet så är det inte så lätt att inte vara nojjig efter det. Jag är bara i vecka 7 (6+5) nu och enligt FL så har jag BF den 26 oktober :)

• acure
    MelikaH skrev 2011-03-08 12:25:49 följande:
    Hej!

Får man hänga på här? Jag fick MA i september förra året och lyckades bli gravid efter tredje försöket, nu är vi överlyckliga båda två och hoppas att jag klarar mig till slutet denna gången. Som ni säkert vet så är det inte så lätt att inte vara nojjig efter det. Jag är bara i vecka 7 (6+5) nu och enligt FL så har jag BF den 26 oktober :)
    Välkommen hit! Beklagar ditt MA. Grattis till det nya plusset, den här gången är det din tur! :)
  • MelikaH
    acure skrev 2011-03-08 12:32:47 följande:
    Välkommen hit! Beklagar ditt MA. Grattis till det nya plusset, den här gången är det din tur! :)
    Tack :) Jag hoppas det! Om jag läste rätt så närmar det sig för dig? vad kul :)

Önskar dig all lycka o styrka under förlossningen ;) 
  • needtobreathe

Jag är här..

BM besök v 34;

SF mått; 31
    Hjärtslag; 151 slag/min
    Hb; 133 (!!!!) HAHAHA! Jag tog mina fexim tabletter typ 5-6 dgr, o de steg från 112-133.. eh?! Jaja :)

Så trött på min BM, jobbiga människa. Men jaja, 2 ggr kvar bara! :)

• acure
    MelikaH skrev 2011-03-08 12:36:50 följande:
    Tack :) Jag hoppas det! Om jag läste rätt så närmar det sig för dig? vad kul :)

Önskar dig all lycka o styrka under förlossningen ;) 
    Tusen tack! Hoppas verkligen det sätter igång snart. BF +4 idag!
  • Muffe

Jag spyr snart på dessa Fexim-tabletter.... uuu det är goda först men inte när man svalt allt och känner smaken efteråt...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma