Plus igen efter mf/ma
Min kiddo vill ha special-flingor! Känns rätt nyttigt i sammanhanget faktiskt.
Sedan gillar den melon väldigt mycket. Och havregryn! (gröt, chokladbollar, havreflarn)
Min kiddo vill ha special-flingor! Känns rätt nyttigt i sammanhanget faktiskt.
Sedan gillar den melon väldigt mycket. Och havregryn! (gröt, chokladbollar, havreflarn)
Nä, oron går aldrig över! Idag har jag bland annat tänkt att jag hoppas att min man och dotter klarar resan mellan Göteborg och Lund (bil) och senast igår tyckte jag att dottern sov väldigt hårt på kvällen när jag kom in. Fick buffa på henne lite. Hon är snart FYRA ÅR! (ja, jag är lite nojig!
)
Men det som är bra är att risken/sannolikheten minskar hela tiden för varje dag som går om man tänker efter vecka 12, genom graviditeten, bebistiden och småbarnstiden.
Men sen lär man väl börja noja för att hon ska råka illa ut på stan, bli självmordsbenägen, träffa en destruktiv partner eller vad som helst. Hjärtat är verkligen utanför kroppen. Och snart har jag två små barn att oroa mig för!
Men kärleken och rädslan går ju alltid hand i hand, så är det ju. Det går inte att älska utan att vara rädd att förlora. Och det är ju helt klart värt det!

(men illamåendet gick över helt efter vecka 16-17, nu blir jag bara åksjuk).
kjaam: Beklagar verkligen! 
) Men ändåå...
Hoppas på att det inte ska bli en repris den här gången...
Har mått dåligt i ett halvår och det är fortfarande tre månader kvar. Karpaltunnelsyndrom, ont i bröstkorgen när jag sitter upp (tunga bröst), halsbränna, foglossning, yrsel, åksjuk, matt/darrig, sover mycket, dålig aptit, sammandragningar, sover dåligt på nätterna osv. Kan knappt gå ut som det är nu med risk för yrsel och/eller foglossning. Väntar bara på att illamåendet ska komma tillbaka också.
I går kväll och i natt så värkte min högerarm. Tror det har med karpaltunnelsyndromet att göra (trång handled), har ju skenor på natten sen vecka 10. 
Alltid något.