Plus igen efter mf/ma
maria204: Känner igen det där! Jag är så sanslöst labil. Blir lätt irriterad, arg, ledsen, deppig osv. Det är som att jag har haft PMS i flera månader. Min man tycker att jag är lite "svår att umgås med", men han gör sitt bästa. Förra graviditeten var jag helt normal i humöret (förutom enstaka dagar), så det är stor skillnad. Men den här graviditeten är verkligen mycket värre än förra gången. Urk!
Det tog nog 18-20 h innan foglossningen äntligen gick över (i natt). Ska aldrig mer gå sådär mycket.
Idag har vi iaf bestämt att komipsarna ska komma hem till oss (så jag slipper gå så mycket) och så ska vi grilla. Hoppas jag kan hitta något bekvämt sätt att sitta/ligga på baksidan av huset. Skulle vilja ha en sån där skön vilstol med en riktigt mjuk dyna, men njae... (får inte riktigt plats på balkongen/i källaren).

Hade iaf inte så många sammandragningar igår, så det är ju alltid något. Har inte fått någon idag heller så det känns skönt.
Själv fick jag min mens när jag slutade amma helt efter 1 år och 7 månader. Hoppas den håller sig borta lika länge igen.
(det verkar inte ha något med mat att göra för jag äter som vanligt och varken koffein eller socker funkar som energihöjare). 
Håller alla tummar för dig!