• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Cjes83

Bjornis: Grattis till det lyckade UL o ev lillpojken då :) riktigt fin bild!

• 3 barns mamma84

Bjornis:
    Sötnosen du har i magen GRATTIS

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • Cat79

Har lagt in min 1:a  magbild nu. Försökte lägga upp en UL-bild men vet ej hur man tar bort mina personliga uppgifter. Har visserligen bara bra från 12 fulla veckor så jag hoppas på fler i nästa vecka.

Hoppas ni alla mår bra! Själv njuter jag av sista dagarna på semestern. KRAM

• Mabaja

Hej

Har idag varit till barnmorskan och nu är jag glad! Allt var jättebra, är idag i v. 31+1.

SF-mått: 29.5, precis på kurvan
    Hjärtslag: 140 (bebisen sov)
    Blodtryck: 134/79 (mitt blodtryck har gått ner och klassas numera som normalt)
    HB: 114 (näst bästa resultatet sen start så nu tänker jag ta uppehåll från mina järntabletter så jag kan få gå på toa).

• Happiness

Härligt mabaja! Föresten pratade inte vi om ett förlossningsprogram på TV. Har för mig att det var härinne. Vad heter serien och vilken kanal går den på?

• Mabaja
    Happiness skrev 2010-07-30 18:57:24 följande:
    Härligt mabaja! Föresten pratade inte vi om ett förlossningsprogram på TV. Har för mig att det var härinne. Vad heter serien och vilken kanal går den på?
    Livet på bb och går på kanal 5 kl 21 på onsdagar...

Jaaa, känns jättebra nu. och bm stod och log när hon hörde hjärtslagen och konstaterade att den sov.
  • rontgensyrran
    LittleJunia skrev 2010-07-27 21:54:56 följande:
    Hur har det gått idag Röntgensyrran? Fick du lyssna på hjärtat?
    Hej,

Har vart i väg till Jönköping, kom hem innan idag :) Visst fick vi lyssna på hjärtljud. Var spännande som bara den. Det tog lite tid att hitta rätt först. Bebisen har ju lite plats där inne att gömma sig på. Hjärtljud 148, blrt 115/60 och Hb 114 så det blev att börja med niferex tabletter.

Hur går det själv?
  • Happiness
    Mamma till W skrev 2010-07-30 19:03:30 följande:
    Livet på bb och går på kanal 5 kl 21 på onsdagar...

Jaaa, känns jättebra nu. och bm stod och log när hon hörde hjärtslagen och konstaterade att den sov.
    Tack tjejen! Tycker det är vansinnigt komiskt och lärorikt program Ska se om det det finns med på play då jag bara sett 2 avsnitt. Återigen grattis till bra värden.
  • Happiness

Skönt rontgen med lite hjärtljud Jag har inte varit inne här på ett tag men vet någon hur det har gått för Smålands jänta?

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma