• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa
    fröken SJ skrev 2010-07-28 21:08:01 följande:

Nu har jag varit på två besök hos BM. OCH idag fick vi Ul tiden med posten! ÄNTLIGEN Solig,v 33 blir det altså den 17/8.....om jag lyckas byta eller smita från jobbet för jag jobbar ju självklart kväll då.

KRAM på er allihopa!

Skönt!
  • kajsalisa

På Röntgensyrrans begäran Flört så finns nu en ny magbild i magbildstråden...

• LittleJunia

Idag är jag i v. 4+ 6. Precis samma tidpunkt som jag fick mitt första missfall. Och med den graviditeten hade jag BF idag, 28 juli!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • kajsalisa
    LittleJunia skrev 2010-07-28 22:07:06 följande:
    Idag är jag i v. 4+ 6. Precis samma tidpunkt som jag fick mitt första missfall. Och med den graviditeten hade jag BF idag, 28 juli!
    Stor kram till dig. Den här gången SKA det gå vägen. Håller tummar och tår.
  • LittleJunia

Tack KajsaLisa! Ja, denna gången går det vägen för oss alla!

(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)Älskade Ludvig 080404(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Cjes83

Jaha då va dagen för KUB-test här...sååå nervös nu!! ska va där kl 11. Hoppas hoppas att allt ser bra ut o att den fortfarande har ett hjärta som slår..peppar,peppar!

Lite tråkigt är det när man kommer o tänka på när man skulle ha haft om det inte blivit MF/MA. Jag kunde har suttit här med 1 mån bebis nu ca eller haft BF i början av aug.
    Men denna gång är det våran tur allihop här inne!! :) Bara måste vara det :)

• Cjes83

Det gick hur bra som helst idag! :) Den lill* lever o mår bra o fick en väldigt låg risk för att den skulle ha nåt kromosomfel 1:20000 . så kan inte va nöjdare just nu..känner mig tom ganska lugn o börjar hoppas på denna graviditet nu :) Fick ett nytt preliminärt BF datum den 10 februari. så har gått lite kortare än vad dom tidigare sagt men hon sa att det kan ändras igen till RUL.  (mina tidigare BF datum är den 2a o 7e)

Ville bara dela med mig av min glädje lite :)
    Hoppas ni andra här inne mår bra ni med!

• Odetta
    Cjes83 skrev 2010-07-29 13:30:19 följande:
    Det gick hur bra som helst idag! :) Den lill* lever o mår bra o fick en väldigt låg risk för att den skulle ha nåt kromosomfel 1:20000 . så kan inte va nöjdare just nu..känner mig tom ganska lugn o börjar hoppas på denna graviditet nu :) Fick ett nytt preliminärt BF datum den 10 februari. så har gått lite kortare än vad dom tidigare sagt men hon sa att det kan ändras igen till RUL.  (mina tidigare BF datum är den 2a o 7e)

YESYES!!!! Vad glad jag blir vännen! Visst får man ett underbart lugn när man ser dem leva Fick du nån bild? Får man se?

*stor kram till dig*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Cjes83
    Odetta skrev 2010-07-29 13:39:19 följande:
    YESYES!!!! Vad glad jag blir vännen! Visst får man ett underbart lugn när man ser dem leva Fick du nån bild? Får man se?

*stor kram till dig*
    ja man blir ju det :) nu känner jag mig ganska så säker på att denna gången så går det vägen :) Ja jag fick 5 st, haha!kunde inte välja så tog alla. Ja jag kan lägga in dom här sen :)

Kram
  • kajsalisa
    Cjes83 skrev 2010-07-29 13:30:19 följande:

Underbara nyheter. Är superglad för din skull. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma