• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • Mabaja
    kajsalisa skrev 2011-03-14 12:31:52 följande:
    Cat; Vi vågade oss på lite mys för första gången i helgen faktiskt. Det gick bra, men vi tog det väldigt försiktigt. Kände av lite där jag blev sydd...
    som min bm sade till mig " enda sättet att töja ut ärrbildnaden är sex sex sex så det är bara att köra på"... haha
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • färnik
    Odd: så hemskt att höra om Vidars RS, jag blir alldeles livrädd för att vi ska drabbas av ngt sådant... Särskilt som hela familjen redan är tokförkyld, och var redan innan våran tös föddes... Gråter Hoppas verkligen att Vidar blir frisk så snabbt som möjligt...
  • Muffe

Ååååå så söta flickor Färnevik!!!

Lycka!

Hur mår Sofy?? Bebis?

Ni tjejer som har fött, känner ni ngn skilnnad vid sex, är man helt slapp som ALLA säger att man blir eller skrämmer de bara upp en? 

• Elida87
    Muffe skrev 2011-03-14 13:10:52 följande:
    Ååååå så söta flickor Färnevik!!!

Lycka!

Hur mår Sofy?? Bebis?

Ni tjejer som har fött, känner ni ngn skilnnad vid sex, är man helt slapp som ALLA säger att man blir eller skrämmer de bara upp en? 
    för oss har sexet inte förändrats till det sämre ut till det bättre.. ja kände då iaf mer efter att ha fött barn... musklerna drar ihops sig fort efter man fött,så man e inte slapp..
  • Muffe

Så skönt att höra. Man tror ju att man ska bli helt slapp och öppen efter en förlossning haha!

• Cat79
    Muffe skrev 2011-03-14 13:18:12 följande:
    Så skönt att höra. Man tror ju att man ska bli helt slapp och öppen efter en förlossning haha!
    Beror nog på hur mycket bristningar du får. Jag kan tänka mig att jag är slappare men förhoppn.vis får vi bra sex framöver...
  • Cat79
    kajsalisa skrev 2011-03-14 12:31:52 följande:
    Cat; Vi vågade oss på lite mys för första gången i helgen faktiskt. Det gick bra, men vi tog det väldigt försiktigt. Kände av lite där jag blev sydd...
    Heja dig :) och skönt att det gick bra. Har inte vågat ännu.... vet att det inte blir bättre av att vänta m är man sydd så mycket som jag är så är det svårt att släppa det. Stackars min sambo, var ej jättesugen höggravid o inte nu...Men tur är att vi kan prata om det o han förstår.

Mabaja: Du är ju för rolig :)
  • Cat79
    färnik skrev 2011-03-14 13:06:47 följande:
    Här är våran lilla skrutta! Hjärta

Mina fina döttrar!!!

Underbara prinsessor du har Hjärta
  • needtobreathe
    Färnevik;

Vilka sötnosar!! Åååh! Sugen man blir nu ;)

Sötfilur,

Haha nejdu.. ingen bebis! :)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma