• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • kajsalisa

Hm... Håller med Sötfilur. Var är Sofy? Å var i hela friden är Happiness? Jag börjar bli orolig på riktigt nu...

• needtobreathe

Här är jag.. mår skit! Får inte behålla ngn mat nuförtiden alls.. idag åt ja en potatis o en bit oxrullad, de kom upp direkt, + en heel del mer. Igår en bit kyckling o nåra pommes, även de kom upp.. helt värdelöst!

• MCT79

Men sofy är det inte läge att ringa och få lite hjälp? Du kommer ju vara helt slut både mentalt och fysiskt om du inte får behålla nått??

nu jeklar...
  • needtobreathe
    MCT79 skrev 2011-03-13 20:36:49 följande:
    Men sofy är det inte läge att ringa och få lite hjälp? Du kommer ju vara helt slut både mentalt och fysiskt om du inte får behålla nått??
    Joo, avvaktar tills imorn trorjag.. börjar bli jobbigt nu, varit såhär sen i tisdags.. blä! :( Men ska maila dig först, inom 1 tim o sen ska ja sova! :)
  • sugarrush
    needtobreathe skrev 2011-03-13 20:42:33 följande:
    Joo, avvaktar tills imorn trorjag.. börjar bli jobbigt nu, varit såhär sen i tisdags.. blä! :( Men ska maila dig först, inom 1 tim o sen ska ja sova! :)
    Men fasen vad drygt då!
    Jag håller med MCT. Ring in, du måste ju ha lite energi inför förlossningen! Man vet ju aldrig när den drar igång...
    Kram!
    Fjärde gången gillt?
  • 3 barns mamma84
    Sofy gumman du måste tänka på din kropp nu LYSSNA på den !!
    Stort hårt kram till dig hjärtat.
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Evve81

Sofy: Usch vad trist! Hoppas du mår bättre idag!

Själv låg jag nerbäddad i soffan hela dagen igår med jordens förkylning. Ska göra ett försök att jobba idag för nu är i alla fall febern borta så vi får se hur det går. Annars så får jag väl helt enkelt åka hem då..... Jag brukar ju alltid promenera till jobbet men idag tänker jag åka bil.

• Cat79
    kajsalisa skrev 2011-03-13 19:38:40 följande:
    Så kul det vore om flera av oss fick följas åt igen?! Jag tycker att det är svårt att veta när man ska börja försöka dock. Hittills har vi varit superfertila och blivit gravida på andra försöket båda gångerna, men det är ju ingen garanti för att det blir så igen och har man otur kanske det blir missfall igen. Vem vet?
    En annan har ej kommit så långt som mys med sambo....har ej vågat ännu pga mina stora bristningar. Vi ska nog bara sluta skydda oss och så blir det syskon när det blir, tätt eller inte. Skönt att du blivit gravid  så snabbt m som du skriver kan det ta tid nästa gång. Vi har fått hormonhjälp så vi får se om det behövs igen eller om det blir spontant. Ja det hade varit kul att följas åt :) Hoppas vi slipper fler tråkigheter ang graviditeter.

Sofy: Krya på dig gumman KRAM {#emotions_dlg.flower}
  • kajsalisa

Cat; Vi vågade oss på lite mys för första gången i helgen faktiskt. Det gick bra, men vi tog det väldigt försiktigt. Kände av lite där jag blev sydd...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma