• Evve81

Plus igen efter mf/ma

Mamma till W skrev 2011-03-12 16:14:11 följande:
    hahaha, det är det min man tror iaf! HAHA
    Ja men vi får väl hoppas att det är så!

Färnevik: Agaton gjorde också så ammade och ammade. H**vete vad ont det gjorde tillslut! SKönt att ni mår bra!
  • Evve81
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-12 17:47:49 följande:

Smak prov bilder finns på min Blogg mamma84.bloggagratis.se/
    Nu vet jag vad jag vill göra när jag har blivit av med mammaledigheten jo jag vill ta en utbildning till fotograf
    Bilden är tagen på hans 3 månadsdag

Vilken fin bild!
  • Evve81

Pinklove: ÅH vad spännande! Hoppas det fortsätter nu då och att allt det onda haft rejäl effekt! Med mina barn har jag när jag haft för ont för att vara hemma kommit in på förlossningen och bara varit öppen 3 cm. Sedan har det tagit ett tag till 5 men sedan gått fort. Så det kan ju bliså också!

Måste bara berätta vad min treåring sagt idag. Han har mÿcket härliga uttryck nu. Vi tittade på flygande mattan som är barnens favorit program. idag var Christer Lidarw gäst (ni vet han som sjunger la dolce vita) så tittar sonen storögt och försökte väl få i hop hur en kvinna kunde ha kvinnoröst. Så säger han:
    - Så vill jag aldrig bli inte som han.

Tillsaken hör att han brukar gilla att testa Tuvas klänningar mm. Jag och maken vred oss av skratt i soffan kan jag säga.

• Evve81

Pinklove: LYCKA TILL!!!!!

Mimmi och 2 barns mamma: Jag älskar också att fota. Barnen är mitt vanligaste motiv men jag gillar också att fota naturbilder och djur. Jag har köpt en systemkamera i somras en Nikon D3000 mitt bästa köp! Nu vill jag gärna ha ett nytt objektiv Jag älskar ju att scrappa och det blir ju ännu roligare med fina bilder!

Ikväll har jag scrappat för att hålla mig vaken. Annars har jag nog sovit för länge sedan!

• Evve81
    acure skrev 2011-03-12 23:57:28 följande:
    Hemskickad med sovdos, inte öppen ett jävla skit. Jag här verkligen tappat modet nu. Blir så ledsen. Godnatt vänner.
    Hoppas du får sova nu då och att det tar ny fart idag så att det händer någonting idag!
  • Evve81

hAr en undran. Jag har flera dagar vaknat med ont i huvudet. ÄR ju dunder förkyld så det är nog därför. Är det OK att äta alvedon när man är gravid? Ipren ska man ju inte äta men alvedon då?

• Evve81

Odd: Tack för svaret! Hoppas prinsen kryar på sig. Jag tycker det ser så otäckt ut när de är kopplade till en massa maskiner men han ser ju ändå nöjd ut! När jag fick min tvåa sp pluggade jag så stora syster var tvungen att vara på dagis ibland och Agaton fick inte RS men han var förkyld, hostig och snuvig hela våren. Vi var MASSOR med gånger med honom på VC och vi var också upp på sjukhuset och kollade just RS några gånger. Han fick inte det och jag hoppas att det nu när nästa bebis kommer i juli går bättre för då är det inte alls lika mycket förkylningar och sånt.  Brukar vara mer löss och sånt när de träffas igen efter sommaren Så visst är en varning på sin plats nu!

• Evve81

Sugar: Grattis till 12 fulla veckor!!!!

Jag har gjort halva min graviditet nu! Känns riktigt skönt! Med en alvedon så blev jag piggare så vi har varit ute men nu ska jag ta och titta på skidskytte!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma