Plus igen efter mf/ma

Hur är det med twinsen idag?
Dom mår bra tror jag... det sparkas på blåsan (vilket det inte borde göra, hon ska ligga åt andra hållet) och den andra på magsäcken... så allt är som det ska!

Dagens mage... om jag kunde begripa VARFÖR de måste ligga till höger i magen båda två?! Det är inte jätteskönt och det ser helt bisarrt ut.....

Vi har beställt filtar från Lallan till vagnen... sen hittade vi supersöta filtar på hemtex som vi gillade båda två att ha i sängen... Å så köpte sambon något startkit från Ellos i höstas där det ingick en tunn filt. Den funkar nog som snutte.. men det där får man väl se vad de väljer...
Ingen jävla aning.
Nej.. Jag är bara.. Gråtfärdig. Går i ide nu med mina svimningar ... BLÄ!!
SaftmedBulle, underbart! Grattis! Jag vet att det är svårt att tro på dock... =)
Ego, nej det blev inte som jag hade tänkt det.
Han ville inte säga något alls om någonting och småskrattade när han pekade ut för en läkarstuderande att min mage på SF-kurvan motsvarade v 42 hos enlig. Jättekul.
Jag nämnde att jag börjar känna mig deppig och hänvisade till tidigare utmattningsreaktion men det var sååå normalt att känna sig deppig när det var tungt. Jo. Jovisst det är det ju iofs.
Så han vill träffa mig igen om en vecka 36+0. Då kommer han kolla mognad på tappen. Om mogen kunde han tänka sig att ge ett datum för igångsättning.
Om omogen ny träff 37+0 -> samma procedur.
Om tappen fortfarande var omogen 38+0 kunde vi överväga snitt. Han vill inte sätta igång mig om tappen är omogen för det slutade sällan väl med tvillingar som han sa. (stor risk för akut snitt)
Jaha nej men tack så mycket då.
Sannolikheten att min tapp är mogen nästa vecka känns ju som noll. Har inte sammandragningar varje dag ens och "förvärkar/mensvärk" kan jag säkert säga att jag haft EN dag.
Såååå. Jag vet iiingenting.