• kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Hej tjejer!
    Här kommer en tråd för oss som efter mycket längtan och väntan plussat igen efter ett eller flera ma/mf.
    Välkommen att skriva in dig på Bf-listan så följs vi åt.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-07 08:32
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m52618450.html

Här är länken till ursprungstråden "längtan till plus efter mf/ma"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-05 21:14
    Här kommer länken till magbildstråden.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m53353323.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-24 16:29
    Här kommer länken till nästa fortsättningstråd; Äntligen barn!
    Där kan dom som är intresserade samlas och fortsätta prata även efter bf.

www.familjeliv.se/Forum-3-28/m54150909.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-06 07:47
    Lägger till en ny tråd med bf-listan, så låter vi listan existera enbart där.

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m54893153.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-23 19:18
    Här kommer länken till den slutna medlemsgruppen.

www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/antligen-barn-den-slutna-medlemsgruppen-422

• Svar på tråden Plus igen efter mf/ma
  • sugarrush

Åh tack Sofy! Jag är så glad så ni anar inte.

Men HERREGUD vilken fantastiskt söt liten son ni har! Så söt så man vill röva bort honom! Hur lyckas man få ett så perfekt barn????? Hjärta Jag blir så bebissjuk!!!!!!

Fjärde gången gillt?
  • needtobreathe
    sugarrush skrev 2011-04-18 15:35:33 följande:
    Åh tack Sofy! Jag är så glad så ni anar inte.

Men HERREGUD vilken fantastiskt söt liten son ni har! Så söt så man vill röva bort honom! Hur lyckas man få ett så perfekt barn????? Hjärta Jag blir så bebissjuk!!!!!!
    Jag förstår det! Men fy så gött att äntligen bli av med honom, o samtidigt få RÄTT! Hah, vilken jäkla pungspark för honom ;) Synd bara att de va tvunget o gå så långt..

Haha men gulle! TACK! Och jadu.. bra fråga.. jag tittar på honom hela tiden o undrar samma sak.. hur f*n lyckades vi me de här?! Kan inte förstå att han är min.. o kan verkligen inte förstå att han e sååå fin så fin! Hjärta
  • kajsalisa

Åh va skönt Sugar!!! Många kramar till dig!

• MCT79

Underbart Sugar! Vad skönt, stort grattis!!

Sofy alltså han är så söt så jag sitter här och får hål i tänderna...

livet går vidare, nu kommer våren med allt nytt som gror, då ska det gro här med!
  • Safireee
    MelikaH skrev 2011-04-18 14:18:50 följande:
    Hejsan!

Jag ville berätta att jag idag fick se min lilla älskling i magen, allt var så bra så. Sprattlade för fullt där inne men var väldigt envis med att vända på sig så BM skulle kunna ta kort, men det blev lite bilder till sist Skrattande 
    Kan inte förstå att det är sant! Blev tillbaka flyttad från 12+4 till 12+1 så BF är den 29 okt, inte så farligt Glad 
    Grattis!! {#emotions_dlg.flower} Visst är det underbaraste känslan att se sitt lilla barn sprattla på skärmen. Hjärta

Sugarrush: Wow! Vad skönt det måste kännas! Bra att du slipper oroa dig mer över det nu när du är gravid. Grattis!
  • sugarrush

Tack gulle-tjejer! Ni är underbara!
    Det här har faktiskt varit så jobbigt att jag knappt orkat prata om det med någon, vare sin med min familj, vänner eller ens min psykolog. Kan inte riktigt fatta att det är över!

Om jag stöter på honom på stan efter detta (vilket har varit min stora skräck sedan detta drog igång) så kommer jag nu känna som en vinnare. Och förhoppningsvis kommer han skämmas, där bakom den hotfulla fasaden, jag vet ju nu att han är fullt medveten om vad han gjort. Menmen, jag ska försöka gå vidare nu och på något sätt förlåta honom så det inte tar mer energi av mig. Vill ju fokusera på glada saker, som vår fina sparkande BEBIS. Hjärta

Sofy, du får nästan inte publicera sådana bilder, man dör ju av avund och längtan...
    Pussa pojken från mig! Hur går det med amning och sånt där?

Fjärde gången gillt?
  • Evve81

Sugar: Vad härligt nu får du fokusera på graviditeten och kan lägga det gamla bakom dig för detta har förmodligen gnagt mycket!

Sofy: Åh så himla söt han är!

Imorgon åker vi på semester i 6 dagar. Datorn ska vi också ta med men jag hoppas på vackert fjällväder så vi kan vara ute mycket! Nu ser alla att jag är gravid Är lite kul med även om jag kan fundera på hur stor magen kommer bli. Om 2 veckor ska jag på UL igen!

• Muffe

Bara glada nyheter i tråden idag, kul. Grattis tll er alla

Jag har också en god nyhet. vårt pyre har äntligen fattat detta med att ligga med huvudet ner och efter andra vändningsförsöket ligger den kvar så, och är nu fixerad!!!

Sf-mått idag var 33 istället för 36 som sist och mitt blodvärde var 128 utan tabletter, bm var impad så det känns bra.
    dock snart plus 17 kg, ångest!!! Börjar samla på mig vätska och är lite svulllen i ansiktet, men men...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma